Mr Hyde 11 Skrevet 5. December, 2022 https://annoncelight.dk/showad/358689 Forsøg på afpresning bookede her til aften en tid hos den smukke pige her. Aftalen faldt lynhurtigt på plads, og jeg indfandt mig ved adressen inden for en time fra første kontakt. Jeg blev bedt om billede hvilket jeh var dum nok til at give, og blev efterfølgende bedt om billede af min pik, det fik hun ikke og jeg var alligevel nedenfor indgangen da hun skrev, hvilket jeg fortalte i en sms. Jeg fik herefter en meget lang sms om at hun arbejde på klinik og at jeg skulle give pengene til hendes chef som først ville komme ned etc. Jeg fattede endeligt at der var ugler i mosen, og skrev så at det blev for suspekt for mig og at jeg takkede nej. Fik så et par minutter senere en lang trussels sms om en afbestillingspolitik på minimum 3 timer og en bøde på flere tusinde kroner samt trussel om at kontakte arbejdsgiver etc. Hold jer væk. . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 6. December, 2022 Tak for advarslen. Mr Hyde skrev, for 6 timer siden: Jeg fik herefter en meget lang sms om at hun arbejde på klinik og at jeg skulle give pengene til hendes chef som først ville komme ned Godt du gik igen, du ville helt sikkert blive røvrent noget så grusomt, det er sikkert ham du har skrevet med på sms..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hyde 11 Skrevet 6. December, 2022 lille_peter skrev, for 3 timer siden: Tak for advarslen. Godt du gik igen, du ville helt sikkert blive røvrent noget så grusomt, det er sikkert ham du har skrevet med på sms..... Det tror jeg også, jeg kunne dog genkende fremgangsmåden fra tidligere beretninger herind hvor andre også har været i klørene på disse svindlere og afpressere, det er formentligt den/de samme skidderikker som de andre beretninger om afpresningsforsøg handler om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 6. December, 2022 Ja, lyder som lignende jeg var udsat for. Går nu bevidst udenom piger, som ikke er anmeldt herinde især omkring Haderslev, da det jo nok er samme fjols, som bliver ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hyde 11 Skrevet 6. December, 2022 MogensJ skrev, for 49 minutter siden: Ja, lyder som lignende jeg var udsat for. Går nu bevidst udenom piger, som ikke er anmeldt herinde især omkring Haderslev, da det jo nok er samme fjols, som bliver ved. Jeg tror det var din beretning, som gjorde at tiøren endeligt faldt, da den første sms om at jeg skulle betale til hendes chef som så ville lukke mug ind etc. Jeg var derfor heller ikke overrasket da jeg bagefter fik afpresnings-SMS’en. Jeg har skrevet en kommentar til en tidligere anmeldelse af dem, inde under forumet for falsk markedsføring. Navnet som opgives af afpresseren er næsten identisk med det som du eller andre tidligere har fået besked fra. Så jeg tror du har ret i, at det er den samme skidderik som står bag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snole 31 Skrevet 6. December, 2022 Og nu har man ændret annoncen. https://annoncelight.dk/showad/358781 Vedkommende der står bag læser sikkert med her. Så din lille forbryderske røvhul. En dag render du ind de forkerte mennesker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 6. December, 2022 Er selv tidligere blevet truet, så er meget påpasselig med nye piger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 6. December, 2022 snole skrev, for 1 time siden: Og nu har man ændret annoncen. https://annoncelight.dk/showad/358781 Vedkommende der står bag læser sikkert med her. Så din lille forbryderske røvhul. En dag render du ind de forkerte mennesker. så er den også væk igen.. Er det ikke bare bestille en tid og så "betale" chefen når han vil hente pengene, måske lidt ala af ham blå Dolph..( ham med køllen) ..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 68 Skrevet 7. December, 2022 Ny annonce? Kan selvflg. være legit https://annoncelight.dk/showad/358831 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hyde 11 Skrevet 7. December, 2022 Fiesta skrev, for 2 timer siden: Ny annonce? Kan selvflg. være legit https://annoncelight.dk/showad/358831 Jeg har også lige set den, og jeg synes at opbygning, formulering og “features” ligner den anden annonce rigtig meget. Herunder det at hun er halvt dansk/ halvt afrikansk (eller thai). Man må dog give hende (eller dem) at annoncerne er godt skrevet og opbygget. Men igen, det kan jo være en tilfældighed og at denne annonce er reel nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 68 Skrevet 7. December, 2022 Mr Hyde skrev, for 15 minutter siden: Jeg har også lige set den, og jeg synes at opbygning, formulering og “features” ligner den anden annonce rigtig meget. Herunder det at hun er halvt dansk/ halvt afrikansk (eller thai). Man må dog give hende (eller dem) at annoncerne er godt skrevet og opbygget. Men igen, det kan jo være en tilfældighed og at denne annonce er reel nok. Har læst den et par gange, og jeg tvivler på det er en kvinde der har skrevet den. Tone og sprogbrug ligner mere en mands, og der bliver gjort for meget ud af detaljerne. Med de billeder burde pris og telefonnummer være rigeligt. Jeg kan dog sagtens tage fejl. Desværre har jeg ikke tid mens hun har, ellers gav jeg det et forsøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 7. December, 2022 99% sikker på at annoncen er ligesom de andre, altså afpresning... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurt The Man 62 Skrevet 7. December, 2022 Hey Mr Hyde, Var igennem samme trussel i går. Opringninger, smsser på håbløst dansk og krav om 5.500 kr eller de gik til alt de kunne finde via telefonnummeret. Har faktisk fået god hjælp af Annoncelight der henviste til hvem jeg skal snakke med hos Syd- og Sønderjyllands politi. De er bekendt med situationen og samler til pose overfor personen. Skriv PB så kan jeg kopiere min mail fra AL. Synes alle der kan skal give den nar en fortjent straf. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg