Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har flere gange besøgt Wee Thai Wellness i Hørholm. Jeg fik en rigtig god oliemassage som var tilpas hård og ikke en gang olie maling. Det er dejligt man kan få et brusebad efter massagen. Tawan som kan sit massage kram, uden der lægges op til at man skal købe ekstra, som så mange andre steder nærmest forventes at være en del af massagen. Tawan er desuden en dejlig moden kvinde med godt humør og tilpas snakkesaglig. Selvom hun er lidt ældre end de unge piger man møder andre steder er hun en smuk høj pige med langt hår og en flot krop. Om jeg kommer igen - 100%:-);-) - håber der er mange andre der også vil nyde massage hos Wee Thai Wellness.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Wee Thai Wellnes i Hørsholm og havde en rigtig god massage oplevelse. Jeg fik massage af en ny pige som hedder Linda. Linda er en ung smuk pige som er rigtig dygtig til at give massage. Et godt hyggeligt sted med flotte og rene lokaler og mulighed for et brusebad - rart der er gode thai massagemuligheder også for kvinder

Om jeg kommer igen  - YEP :smile:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Wee Thai Wellnes i Hørsholm og havde en rigtig god massage oplevelse. Jeg fik massage af en ny pige som hedder Linda. Linda er en ung smuk pige som er rigtig dygtig til at give massage. Et godt hyggeligt sted med flotte og rene lokaler og mulighed for et brusebad - rart der er gode thai massagemuligheder også for kvinder

Om jeg kommer igen  - YEP :smile:

 

Åhh, Hold dog op

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange besøgt Wee Thai Wellness i Hørholm. Jeg fik en rigtig god oliemassage som var tilpas hård og ikke en gang olie maling. Det er dejligt man kan få et brusebad efter massagen. Tawan som kan sit massage kram, uden der lægges op til at man skal købe ekstra, som så mange andre steder nærmest forventes at være en del af massagen. Tawan er desuden en dejlig moden kvinde med godt humør og tilpas snakkesaglig. Selvom hun er lidt ældre end de unge piger man møder andre steder er hun en smuk høj pige med langt hår og en flot krop. Om jeg kommer igen - 100%:-);-) - håber der er mange andre der også vil nyde massage hos Wee Thai Wellness.

​..... jeg stadig jævnligt hos Wee. Der er kommet nye søde piger, men jeg foretrækker at få den gode solide massage af Wee - det er altid dejligt afslappende. 

Jeg kan kun anbefale at flere tager forbi Wee Wellness

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Wee Thai Wellness igår lige inden lukketid. Det var indehaveren der lukkede op og tog imod mig.

Jeg er lidt i tvivl om hun hed Wee eller der var Bea. Hun er en pæn kvinde med et flot smil. Hendes engelsk var god og det var nemt at snakke med hende.

Lejligheden var meget rent og der var orden i tingene.

Vi aftalte en time med tantra til 500. Jeg kom ud af tøjet mens hun skiftet til en sød sort natkjole.

Hun startet med fødderne og arbejdet sig opad. Der gik ikke mange minutter inden hun fik strejfet mine mere følsomme dele. Jeg gav udtryk for at jeg godt kunne lide det og det fokuseret hun meget på i 20 minutter inden jeg vendte mig om med hejst flagstang. Forsiden var hun også god til at klare så en extra tillæg blev købt :)

Det var en rigtig god tantra massage lige som jeg kan lide det. Jeg blev rørt de rigtige steder og blev meget tændt.

Da det hele var klaret og jeg blev vasket af, så fik jeg at vide at jeg skulle sidde op på sengen og hun satte sig bag ved mig og gav mig en god massage på skulderne.

Der var en god kemi imellem os. Hun var god til at læse hvad jeg godt kunne lide og jeg var god til at rose hende.

Vi fik snakket 5-10 minutter efter jeg var i tøjet og jeg fik en kold drink og en varm kys på vej ud af døren.

Jeg var der nok 15 minutter extra.  God service :)

 

Jeg synes at det var en rigtig possitivt oplevelse og jeg regner bestemt med at besøge stedet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 20 timer siden:

Var forbi i dag. Fik en udemærket massage af en der hed Natalie. Andre det har prøvet hende?

Er det hende der kommer fra Venezuela og tidlige har været massør et sted på hvidovrevej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...