Hop til indhold
Guest thaimassoren

Rugårdsvej (Korup/Fakta)

Recommended Posts

Guest thaimassoren

Jeg har her de sidste par dage set en del politi holde ved kendte adresser. Nu her til morgen har jeg kørt på Rugårdsvej og set at den velkendte adresse i korup er ryddet totalt og der holdt politi ved Rugårdsvej (den tæt på fakta). Er der ved at blive ryddet gevaldigt op af politiet??? Og hvor er pigerne så blevet af???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville gerne skrive min mening om dansk politi og politik, men det må man ikke herinde ! :D
 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Vil bare lige fortælle, at vi ikke har bemærket noget til, at der skulle være mere politi i området end normalt (ikke, at det ville være noget problem - de er da altid velkomne :) )

Og vi er heller ikke leveringsdygtige i kriminelle bagmænd (heldigvis :) )

Mvh

Sabai Dee Thai Massage

Rigtig god jul til jer alle :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig
Sabai Dee skrev, for 12 minutter siden:

Og vi er heller ikke leveringsdygtige i kriminelle bagmænd (heldigvis :) )

Mvh

Sabai Dee Thai Massage

Rigtig god jul til jer alle :) 

Sådan, som svar til EG Politiet :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 1 time siden:

Altså, tror I selv at de ville indrømme det herinde?:o

Givetvis ikke, men for den rene er alting rent... tænker Sabai Dee med deres kæmpe skilt m.v. ud mod Rugårdsvej næppe er det ideelle sted for kriminelle bagmænd, da Skat m.fl. da i hvert fald kan se, at der drives virksomhed fra adressen .... hvorledes der måtte forholdes med de nærmere detaljer i bogføringen, har jeg intet grundlag for at udtale mig om og skal ikke gøre mig til dommer over - men fortsat god dag herfra !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren

Det er naturligvis ikke Sabai Dee der menes :) men bygningen på modsatte side og lidt længere ind mod byen. 

god jul Sabai Dee - og tak for den gode service i leverer <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, den 5.12.2022 at 10:52:

Jeg har her de sidste par dage set en del politi holde ved kendte adresser. Nu her til morgen har jeg kørt på Rugårdsvej og set at den velkendte adresse i korup er ryddet totalt og der holdt politi ved Rugårdsvej (den tæt på fakta). Er der ved at blive ryddet gevaldigt op af politiet??? Og hvor er pigerne så blevet af???

det forklarer hvorfor jeg ikke har set noget fra korup de sidste dage... æv.. det var mit to go sted.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, den 7.12.2022 at 11:48:

Det er naturligvis ikke Sabai Dee der menes :) men bygningen på modsatte side og lidt længere ind mod byen. 

god jul Sabai Dee - og tak for den gode service i leverer <3

Hvis der er flere steder på det stykke hvor er det så? Kender til det gule hus ved fakta og korup. 

Er der noget at anbefale?. Billedet ved fakta er ikke lige min type.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nordfyn skrev, for 18 timer siden:

Hvis der er flere steder på det stykke hvor er det så?

 

Den anden ligger ikke langt fra Hotel Frederik VI. Men jeg er ret sikker på at politiet har nedlagt stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bekræfte at rugårdsvej er lukket, og ikk pga politiet, men pga udlejeren…. Jeg hjalp en derfra med at flytte, og det gik hurtigt..  Ved ikk om hun er aktiv mere, vil dog ikke nævne hendes navn herinde…. Ha en go dag alle sammen…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...