Hop til indhold
Buck

SexyLara back to Odense!!! <3<3<3

Recommended Posts

Besøgte denne godte, dog startede vores møde skævt da hun ikke var hjemme da jeg ankom til stedet. Dog var hendes svar at hun ofte møder kunder der aldrig kan møde til tiden, så fair nok.

Ventede i entréen imens hun gjorde sig klar, pengene skiftede hænder og en hurtig tur under bruseren. Startede med krop-til-krop kærtegn, lillemanden fik oprejsning og hun var straks på opgaven med at sutte, samt deepthroat. Op på sengen, og hun var frisk på doggystyle, dog er jeg mest til babser, men wow, hendes røv er nice. ;)

Akten fortsatte i noget tid, skiftede vi til missionærstilling med dejlig syn af hendes store bryster, varede det ikke længe inden jeg måtte overgive mig og hun fik en kæmpe ladning i munden.

 

Pigen: 9/10, sød og rar at snakke med. Det er hende på billederne, dog har hun fået tatoveret kroppen siden og lidt ekstra kilo (dog ikke overvægtigt).

Stedet: 5/10, samme sted som Alice holdte til. Kan være trafikerende, ret synligt og lidt nedslidt bygning generelt.

Link: https://annoncelight.dk/showad/358395

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 1 time siden:

Besøgte denne godte, dog startede vores møde skævt da hun ikke var hjemme da jeg ankom til stedet. Dog var hendes svar at hun ofte møder kunder der aldrig kan møde til tiden, så fair nok.

Ventede i entréen imens hun gjorde sig klar, pengene skiftede hænder og en hurtig tur under bruseren. Startede med krop-til-krop kærtegn, lillemanden fik oprejsning og hun var straks på opgaven med at sutte, samt deepthroat. Op på sengen, og hun var frisk på doggystyle, dog er jeg mest til babser, men wow, hendes røv er nice. ;)

Akten fortsatte i noget tid, skiftede vi til missionærstilling med dejlig syn af hendes store bryster, varede det ikke længe inden jeg måtte overgive mig og hun fik en kæmpe ladning i munden.

 

Pigen: 9/10, sød og rar at snakke med. Det er hende på billederne, dog har hun fået tatoveret kroppen siden og lidt ekstra kilo (dog ikke overvægtigt).

Stedet: 5/10, samme sted som Alice holdte til. Kan være trafikerende, ret synligt og lidt nedslidt bygning generelt.

Link: https://annoncelight.dk/showad/358395

Er hendes silicone bryster hårde eller bløde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 9 timer siden:

Er hendes silicone bryster hårde eller bløde?

Forholdsvis bløde, hvilket jeg ikke oplever så tit vedr. silicone bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerfirmaetkulavig@hotmai skrev, for 1 time siden:

Vil du besøge hende igen ? 

Ville hun kysse ?

Vikingen

Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen. Især nu hvor stedet Pinyada og Beni holdte til, har været ryddet af politiet i Korup. Og det varer nok noget tid inden de vender tilbage.

Hun kysser kun mod betaling hvilket er 200kr ekstra oveni.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister72 skrev, for 8 minutter siden:

Hej. er der mon chance for at det er hende der nu er i Esbjerg med en ny annonce?

https://annoncelight.dk/showad/368207

Mvh. Mr72

Yes, det er Lara...hende kan du roligt besøge. Dejlig, flot pige med god service og en skøn, mild personlighed......har selv besøgt hende nogle gange i Odense. Har altid været særdeles tilfreds med Lara.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...