Signor Cuoco 1878 Skrevet 4. December, 2022 Parkerings-problemer i København og omegn har kostet mig mange spildte sex-minutter og en del bøder. Læg dertil en dårlig, lidt stresset begyndelse på tiden med den dejlige pige. Hvis man ikke har en moderne mobil, og ved hvordan man bruger den, er man nærmest helt lost og bliver kigget på, som noget, der er faldet ned fra en fjern planet. Men jeg har bollet og parkeret meget, og her kommer min hitliste over gode, nemme og billige parkeringsmuligheder i København og i Ørestaden (med forbehold for ændringer): * Frederiksberg-området. Foran Forum på Julius Thomsens Plads. Billig, næsten altid en sikker plads. Betaling med dankort og registreringsnummer. Helligdage gratis. Bruger den altid når jeg skal besøge Mook fra Thailand. *Frederiksberg Vest: Frederiksberg Centret. Billig. Nem. Første time gratis. Dankort og app. Registrerer automatisk nummerpladen. Når jeg skal besøge for eksempel italienske Allegra. *Østerbro: Når der ikke er fodbold, parkerer jeg altid på Øster Allé foran Parken. Næsten altid plads. Hyggelig gåtur ind til Blegdamsvej og Østerbrogade. Billig, enkel. Dankort og app. Når jeg skal besøge spanske Aghata og italienske Mia. * Indre by: Spidsen af Nyboder skråt overfor Østerport Station. Billig, nem, dankort og app. Når jeg besøger Beauty Mia fra Spanien eller Sweet Erika fra Portugal ( nær Marmorkirken) eller Sweet Jenny i indre by. * Amager Strandvej og de små sidegader der støder ud til denne. Gratis som regel. Når jeg besøger tyske Stella. * Ørestad: P-hus Ejler Bille og P-hus Robert Jacobsen på vejene af samme navne. Billige. Altid plads. dankort og app. Når Nadia fra Ungarn venter på mig * Ørestad nord: P-hus Bjerget. Forudbetaling med dankort og app. Ret billig. Mange piger lige i nærheden. * Lyngbyvejen. Netto's parkering lige før Tuborgvej til højre. Gratis. Når jeg besøger de søde danske piger Angelina, Victoria og Malua m.fl hos Pussy Galores. 7 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 4. December, 2022 Jeg kan supplere med: * Valby har den store parkeringsplads ved Hjem og Fix hvis man skal til stedet på Spontinisvej og parkeringspladsen ved testcenteret man kommer til via Retortvej som er tæt på Pure-passion og Ankor Wellness. Masser af små villaveje bagved Valbypigerne på Vigerslevvej (hvor der også er thai-steder i nærheden). Signor Cuoco skrev, for 14 minutter siden: * Lyngbyvejen. Netto's parkering lige før Tuborgvej til højre. Gratis. Når jeg besøger de søde danske piger Angelina, Victoria og Malua m.fl hos Pussy Galores. Hvis man kan klare at gå et lille stykke kan man også parkere på langs af Lyngbyvejen før Netto. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 4. December, 2022 Bortset fra at jeg syntes dette skulle være i Generel Debat så en stor tak til Signor for at tage emnet op. Meget relevant info for sådan en bonde eller provinsbo som mig. Kan kun supplere med mere lokale emner, men here goes: Navia i Roskilde: Nettos parkeringsplads på Københavnsvej, gratis. De to thai mm Sofi/Lucy i Rønnede/Kongsted: Kirkens parkeringsplads 100 m derfra, gratis og du får formentlig en velsignelse med på vejen. Køge Thai Massage første 2 timer gratis 3 min gang derfra Så er der jo dem der har parkering på adressen: Mao på vej nordover fra Næstved Wandee Thaimassage Næstved Thai Massage Eskilstrup gratis parkering lige ved døren. Thai Massage Faxe på Kirketorvet 30 m derfra ( forvent ikke mere end massage ) Meen fik da tilbudt et HJ men takkede nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 4. December, 2022 moden libertiner skrev, for 38 minutter siden: Bortset fra at jeg syntes dette skulle være i Generel Debat så en stor tak til Signor for at tage emnet op. Meget relevant info for sådan en bonde eller provinsbo som mig. Kan kun supplere med mere lokale emner, men here goes: Navia i Roskilde: Nettos parkeringsplads på Københavnsvej, gratis. De to thai mm Sofi/Lucy i Rønnede/Kongsted: Kirkens parkeringsplads 100 m derfra, gratis og du får formentlig en velsignelse med på vejen. Køge Thai Massage første 2 timer gratis 3 min gang derfra Så er der jo dem der har parkering på adressen: Mao på vej nordover fra Næstved Wandee Thaimassage Næstved Thai Massage Eskilstrup gratis parkering lige ved døren. Thai Massage Faxe på Kirketorvet 30 m derfra ( forvent ikke mere end massage ) Meen fik da tilbudt et HJ men takkede nej. Glimrende info, tak, især til os nordsjællændere og københavnere, som ikke har dette lokalkendskab vedrørende Sydsjælland. Kan nogen mon bidrage med Roskilde og videre vestpå? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 4. December, 2022 (edited) Lauersen skrev, for 2 timer siden: Valby har den store parkeringsplads ved Hjem og Fix hvis man skal til stedet på Spontinisvej Og Bauhaus hvor jeg parkerer ved besøg på Spontinisvej, har en lille sti der fører direkte til adressen - kun ca. 100 meters gang. Redigeret 4. December, 2022 af sanook 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 5. December, 2022 sanook skrev, for 3 timer siden: Og Bauhaus hvor jeg parkerer ved besøg på Spontinisvej, har en lille sti der fører direkte til adressen - kun ca. 100 meters gang. Det var selvfølgelig Bauhaus jeg mente 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 585 Skrevet 5. December, 2022 Taastrup Thaimassage har egen parkeringsplads når man kører ind ad vejen langs med deres bygning på højre hånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 5. December, 2022 Signor Cuoco skrev, for 19 timer siden: Parkerings-problemer i København og omegn har kostet mig mange spildte sex-minutter og en del bøder Køb nye IPhone Faktisk er der mange zoner i Frb, hvor du kan holde bilen gratis op til to timer. Så længe man har registeret sin parkeringslicens. Parkeringsappen(parkerings- apps) kræves og skal alligevel registreres - også selvom man ikke skal betale. På den måde sparer du rigtig mange penge op og en overskud …. til pigerne 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 5. December, 2022 Du er skøn. Tak for det gode tip. Jeg kommer snart..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 5. December, 2022 (edited) Han vil da så have betalt monstrøst for meget ved at købe en I-phone, jeg vil gætte på at jeg kan få 5 standard 1 times full pack hos mine dejlige thai veninder for forskellen i pris fra min Caterpillar telefon til de nye I-phones. Og så går mi Cat telefon ikke i stykker når jeg taber den og jeg ka dykke med den. PS: Der kommer ikke diverse apps til ar fylde min telefon. Og det er en uvane fra kommunerne at man skal registrere selv om man parkerer gratis. Redigeret 5. December, 2022 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukken 198 Skrevet 5. December, 2022 Sikken serviceinfo ;) Mange tak @Mook .... og tænker ligeledes det virker på android 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 5. December, 2022 Bukken skrev, for 18 minutter siden: Sikken serviceinfo Mange tak @Mook .... og tænker ligeledes det virker på android You’re welcome ☺️ Og den nemmeste måde at gøre er at man bare parkerer foran min opgang, det gør mine stamkunder i hvert fald - og hvis man gør det - får man følelsen af at føle sig velkommen i sit eget hjem, da der venter en pr….. på … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukken 198 Skrevet 5. December, 2022 Hov hov pas nu på jeg ikke føler mig for meget hjemme for måske jeg så flytter ind permanent :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 5. December, 2022 Bukken skrev, for 23 minutter siden: Hov hov pas nu på jeg ikke føler mig for meget hjemme for måske jeg så flytter ind permanent Det er du faktisk velkommen til. Så har jeg finally en bodyguard……(IKKE en sponsor) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 5. December, 2022 Mook skrev, for 4 timer siden: You’re welcome ☺️ Og den nemmeste måde at gøre er at man bare parkerer foran min opgang, det gør mine stamkunder i hvert fald - og hvis man gør det - får man følelsen af at føle sig velkommen i sit eget hjem, da der venter en pr….. på … Den finte har jeg helt glemt. I øvrigt skøn humor, Mook. Man kommer langt med den. På gensyn.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 601 Skrevet 6. December, 2022 Mook skrev, den 5.12.2022 at 19:43: You’re welcome ☺️ Og den nemmeste måde at gøre er at man bare parkerer foran min opgang, det gør mine stamkunder i hvert fald - og hvis man gør det - får man følelsen af at føle sig velkommen i sit eget hjem, da der venter en pr….. på … Sender du så en Parkerings tilladelse ned som papir flyver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 6. December, 2022 Naboen skrev, for 13 minutter siden: Sender du så en Parkerings tilladelse ned som papir flyver Jeg vil helst gerne komme ned til dig som flyvende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 601 Skrevet 6. December, 2022 Mook skrev, for 4 minutter siden: Jeg vil helst gerne komme ned til dig som flyvende Skal nok Gribe dig så Nu er operationen jo gået godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 6. December, 2022 Naboen skrev, for 4 minutter siden: Skal nok Gribe dig så Det er en aftale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg