gogm 40 Skrevet 4. December, 2022 Hej alle. jeg søger erfaring og anbefaling til den bedste magic wand. der findes mange test online, men de færreste skriver noget om lyden. min gf syntes de fleste larmer vildt meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 335 Skrevet 4. December, 2022 Denne her er nok mit bedste stykke legetøj, synes ikke den larmer. Der kan suppleres med forskellige hoveder til den. https://hotgirl.dk/shop/pretty-love-sort-14089p.html Bor I tæt på en sexshop, så besøg butikken fysisk, så I kan se og høre dem, inden I køber. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 4. December, 2022 gogm skrev, for 46 minutter siden: Hej alle. jeg søger erfaring og anbefaling til den bedste magic wand. der findes mange test online, men de færreste skriver noget om lyden. min gf syntes de fleste larmer vildt meget. Så er det fordi hun selv “larmer” for lidt Er mest til den på 230 volt, den går ikke død midt i det hele. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 4. December, 2022 (edited) Kan vist ikke undgåes af noget der vibrerer larmer. Og de magic wands er bare gode Enig ikke noget med batteri. Redigeret 4. December, 2022 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 4. December, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden: Kan vist ikke undgåes af noget der vibrerer larmer. Og de magic wands er bare gode Enig ikke noget med batteri. Med mindre man har planer om at investere i en Sybian, så er Magic Wanda helt ok. Den nuppede model har lidt mindre omdrejninger end den med det glatte hovede, men tror ikke det er noget man opdager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 4. December, 2022 El Caliente skrev, for 39 minutter siden: Med mindre man har planer om at investere i en Sybian, så er Magic Wanda helt ok. Den nuppede model har lidt mindre omdrejninger end den med det glatte hovede, men tror ikke det er noget man opdager Sikkert ikke nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg