Hop til indhold

Blow i bilen - Aarhus området

Featured Replies

Skrevet

Fik endelig sat et møde i stand. Efter et par dages skriven frem og tilbage fandt vi et tidspunkt hvor begge parter kunne mødes (det giver vel sig selv).

Link: Sex i bilen

Vi mødtes på det aftalte sted, hun skaber øjenkontakt med ut, løfter en finger og lokker mig over i hendes bil. Vi kører en lille tur hvor der bliver snakket om alt og intet, det lettede stemningen. Vi ankommer til et mere skjult sted, hun parkerer og kravler om til mig. Først der kan jeg se hvor flot en krop hun har, nå men.. Det aftalte beløb bliver givet (Bj) og hun smider tøjet. Sikke et syn, smuk krop (lige som ansigtet). Hun kravler hen mellem mine ben og begynder at kører hænderne op ad min lår. Tingende udviklede sig og lad mig sige det sådan, det gik mrgrt hurtigt for hun var simpelthen for lækker på alle måder. Et uventet skud fra kanonen (selvom jeg gav et lille tegn til at det var ved at gå galt) gav et chok til hendes mund og ja alt sluttede lidt meget hurtigt. Vi grinte lidt og snakkede så videre, imens vi kom i tøjet. 

Oplevelse: 9/10 (det kunne være blevet en 10'er, men det var mig der fejlede) 

Hende: 10/10 

Generelt bare en god oplevelse og stor chance for gentagelse! 

Redigeret af Keeper

Skrevet
Ukendt territorie skrev, for 2 minutter siden:

Har sgu lavet forkert overskrift, hende her går under navnet blow i bilen :-P hvordan kan jeg rette det

Du kan kun rette i dit indlæg i ca. En times tid. Men du  kan anmelde dit indlæg på det lille flag øverst til højre og bede en moderatorer om at ændre det ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.