Hop til indhold
kasper00102

Mindblowing Camilla

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/348633

Nå, så måtte jeg se hvad der var med hende Camilla. Det har virket som om, at de som har besøgt hende har været vældigt tilfredse. Jeg bor selv i Randers, men da trangen meldte sig fredag var hun i Kruså.. Heldigvis kom hun nærmere mine breddegrader i løbet af lørdagen. Jeg tænkte at nu hvor det danske landshold ikke skulle møde Messi og Argentina i aften, så kunne jeg tage en for holdet og møde den søde Argentiner.  Camilla flytter ret tit rundt, og jeg har gennem lidt tid ventet på den rigtige timing af mødet . Det er faktisk hende man skriver med på whats-app, så allerede der var der lidt bonuspoint til hende - For man kan derfor få lidt nyttig information fra pigens egen mund. ... Jeg fik sat gps'en til et trist lille hus i the middle of no-where .. Scene var sat til en kæmpe fiasko, men da Camilla åbnede døren kunne jeg godt fornemme at det var det helt rigtige valg, og det føles også mere 'rigtigt' .. Der er bare noget over hende, trods hendes unge alder, der gør at man føler sig tilpas , hun er god til at kramme og kysse og i det hele taget være nærværende - Også selvom telefonen bippede lidt undervejs .. hendes priser varierer lidt , og det var her 800 kr for 30 min, for det hun kalder standart , her får man dog masser af kys uden beregning .. Jeg smed dog lige 100 mere for at få en ekstra ydelse ... Efter det var slut lidt før de 30 min (da hun er hamrende lækker, og jeg kun menneske),insisterede hun på at vi skulle blive i sengen og putte lidt og tale, det har jeg ikke oplevet andre GP'ere praktisere - i hvertfald ikke på den her meget naturlige GFE måde. .. Ja, jeg endte med at blive lidt pjattet med Argentina , så skidt med at Danmark ikke skal møde dem her til aften... Jeg synes Camilla er mindst lige så godt som nogle af de oplevelser jeg har haft på f.eks Harmony, og det har ellers været sjovt , men ikke så nærværende  .. 

Hende må vi passe på

Redigeret af kasper00102

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...