Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre

Jeg har ikke tidligere lavet deciderede reviews af GP besøg, da jeg ikke er meget for at udlevere andre mennesker med beskrivelser af deres fysiologi og seksuelle formåen. Samtidigt har jeg i vanlig dobbeltmoralsk stil taknemmeligt og anvendt jeres anmeldelser ift. valg af GP møder, hvilket har været til stor hjælp og som seneste skud på stammen har ført mig til Melinda i Viborg.
 

https://annoncelight.dk/showad/352519

Hun er en absolut skønhed fra Ungarn, som turnerer flere byer i Jylland med bl.a. GFE, som for mig er langt den vigtigste del af besøget. Jeg skriver min anmeldelse af hende på opfordring fra hende og med ønske om at kunne bidrage til de anbefalinger, vi har vort interessefællesskab - med ovennævnte forbehold.

Jeg har med lidt undren fulgt de forrige ugers debat om danske kontra udenlandske GP'er. Det falder mig svært at skulle lave en sammenligning af mennesker med så stor diversitet i baggrund, personligheder og sortiment.

Skulle nogen have reservationer mod at besøge udenlandske GP'er, vil jeg påstå, at Melinda til en hver tid bringer disse til skamme.


Tidligere anmeldelser har udelukkende været positive, og jeg kan kun tilslutte mig flokken af brødre, der værdsætter denne kvinde.

Med en erfaring rigere ved jeg nu, at selv en time hos hende føles for kort, og at man griber sig i at kigge på sit eget ur i undring over, at tiden virkeligt flyver afsted, når man har det sjovt sammen. Essensen af GFE, der er båret godt på vej af hendes nærvær, opmærksomhed for mine ønsker og de mest bedårende øjne, som bringer mig helt tilbage til mine minder om den ungdomskæreste, jeg i min underbevidsthed altid har truffet valg af relationer ud fra.

Hendes væsen er blidt med en lille antydning af charmerende naivitet, der alligevel serveres med professionalisme, når der laves aftaler. Selv om tiden hos hende på magisk vis synes at miste sine dimensioner, kan man fuldt ud regne med det fastsatte klokkeslæt og tidsrum for besøget. Kommunikationen er på et pænt engelsk, og svarene kommer inden for rimelig tid.

Som mange andre arbejder hun på en del forskellige locations hen over året, hvilket kan gøre det svært for mig at korrelere min egen tid ift. at lave aftaler med hende, og dette er min eneste anke, da jeg med al overvejende sandsynlighed kommer til at hungre efter en gentagelse af dagens visit hos hende.

Således på trods af egne tidsmæssige kvaler giver jeg Melinda min uforbeholdne og størst mulige anbefaling.

:wub: Q.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...