Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Først et link https://annoncelight.dk/showad/349235

Så blev det min tur til at betale lærepenge :-(

Tog chancen og ville prøve Nicha i Esbjerg. Bestilling af tid gik let pr sms og jeg begav mig imod Esbjerg.

Havde aftalt 1 time b2b, bj,hj, og lingam massage, som er nogen af de ting hun påstår hun er expert i.

Ankommer 15 min før den aftalte tid til en opgang med 6-8 lejligheder, og skriver jeg er kommet, men ikke ved hvilken lejlighed jeg skal ringe på.

Vi får med møje og besvær fundet ud af det sammen, kommunikationen er lidt vanskelig på engelsk pr sms, og til sidst ringer hun mig op og jeg kommer ind i lejligheden.

Jeg beder om et bad og smutter under bruseren.

Massagen foregår på en blød 3/4 seng, og hun masserer nok samlet 5-7min på ryggen, hvorefter jeg bliver bedt om at vende mig om.

Så snart jeg ligger på ryggen går den helt store rengøring af sjoveren igang, efterfulgt af et middelmådigt bj.

Herefter er det tydeligt at dette besøg er færdigt, og jeg står på gaden 20 min efter jeg gik ind i lejligheden, 1200 fattigere og pænt skuffet. 

Stedet: 5/10 lejlighed i en nedslidt blok centralt i Esbjerg, blød seng, og det ser ud som om det også er der hun sover

Pigen 4/10 Kønt ansigt, smilende, og med pænt hårde silicone bryster

Akten:1/10 Fik lidt B2B på ryggen, og et hæderligt forsøg på et bj. Tid/service vs betaling og aftale hænger slet ikke sammen

mvh

Gentleman 7100

Skrevet

Kan tilslutte mig Gentleman 7100. Stedet er ikke kønt. Typisk en gammel lejlighed som lige er sat sammen til at tjene hurtige penge. Rodet overalt med kufferter og tøj.  Slet ikke hyggeligt. Tror hun er sammen med Jennie som arbejder i værelset ved siden af. Pigen sød (som mange andre) massage 2/10 - sex 4/10 - stedet 1/10. kommer ikke igen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu har jeg været på besøg og jeg må sige jeg  er yderst tilfreds med både sex og massage, og jeg er en hyppig thai besøger. Stedet er en privat lejlighed med god hjemlig hygge og Nicha er noget så sød og tilbydende med sin krop og massage, jeg kommer helt klart igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.