Hop til indhold

Potens og kønsygedomme

Featured Replies

Skrevet

Hej Eroguide, 

Helt kort, har jeg det seneste halve år oplevet problemer med potensen i den forstand at den jeg i de fleste tilfælde, har problemer med at forblive hård eller bare blive hård. I starten af året oplevede jeg noget betændelse i testiklen og meget feber. Det blev behandlet. Jeg blev ikke testet for kønsygdomme her. 

Når jeg googler mig frem, virker det plausibelt at jeg har haft klamydia. Har dog aldrig haft tegn på klamydia på penis, (har modtaget oral uden, men det er mere end 1 år tilbage). Hertil har jeg givet et par enkelte glædespiger oral, samt modtaget Golden shower i starten af året. Igen har jeg ikke slået ud med nogen symptomer, i såfald skulle det være en omgang ondt i halsen(ikke noget jeg erindre, klamydia i halsen?) 

Kan nogen af jer dele jeres erfaringer eller bud, så jeg kan blive en smule klogere på, om det er vejen med glædespiger, der har haft en gevaldig omvæltning på mit sexliv? 
Der er nogle detajler jeg personligt har svært ved at dele med min læge. 

God weekend 

Redigeret af Haps

Skrevet

Det er vist frygt der driver dig (hvad nu hvis?)

Bliv testet så hurtigt som muligt.

Hvorfor? Fordi dine tanker æder dig og kun vished kan give dig klar syn.

Med det i mente, så vil jeg ikke mene du på nogen måde skal være nervøs og 99.99% ikke fejler noget.

Man skal ikke være nervøs for at snakke med sin læge (snarere være nervøs for man ikke gør det!) Men hvis du er genert kan du tage en tur til Bispebjerg.

Du får ikke fred før du modtager svar. Beklager.

Redigeret af LongJohn

Skrevet

Du kan blive testet helt anonymt flere steder, så gør det. Det er ofte rent mentalt når der er problemer med rejsning, så når du ved med garant at du ikke fejler noget, kan det gå væk af sig selv. Jeg kender ikke til nogle kønssygdomme som giver varige rejsnings problem efterfølgende.

Mvh

Skrevet

Jeg er enig med skribenterne over mig - bliv testet, det kan gøres helt anonymt. 

Hvis dine rejsningsproblemer kun opstår under sex, mens du f.eks. vågner om morgnen med en hård stivert på, så er det nok et mentalt og ikke fysisk problem. Men ingen herinde kan give dig lægefaglige råd over nettet, så hvis du er bekymret, bør du søge læge.

Skrevet
Emptyman skrev, for 6 minutter siden:

bliv testet, det kan gøres helt anonymt.

Ikke mere, ikke i Region Midt i al fald. Måske er det anderledes i de andre regioner

Skrevet

Du kan sagtens blive testet anonymt i region hovedstaden … men med mindre din bedre halvdel kigger med på din sundhed.dk så hvorfor ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.