Hop til indhold

Cattleya i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Det har krævet lidt tilløb at skrive anmeldelsen her, som er min første. Jeg besøgte Cattleya i Aarhus for en lille måned siden.

Efter at have læst flere anmeldelser herinde besluttede jeg mig for, at mit første besøg hos en GP skulle være hos Cattleya. Efter at have lukket mig ind i opgangen, stod hun med døren på klem og lukkede mig hurtig ind i en ren lejlighed. Hun tog imod mig i lækre hæle og shiny heldragt, som jeg havde ønsket.

Jeg havde stor selvtillid, så jeg købte 45 min + bj uden og kys.

Straks jeg havde smidt tøjet kom Cattleya hen og begyndte at kysse mig og lade sine hænder vandre over min krop. Vi lagde os ned kyssede videre. Jeg fik lov at røre og kysse hendes bryster, mens hun gav mig handjob.

Desværre kunne jeg ikke holde til det i mere end fem min, så jeg sprøjtede.

Cattleya var supersød. Og prøvede at få liv i min pik igen - hendes bj var så lækkert. Hun gav den endda olie og handjob, men den ville ikke mere.

Men hun havde ikke travlt, så vi snakkede og kyssede til de 45 min var gået.

Så trods tidlig udløsning var det totalt lækkert.. 

Hun er desværre ikke i Aarhus pt., så jeg har ikke link.

Og nu overvejer hvem jeg skal besøge næste gang..

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/348234

Men her er hun nu i Engesvang. Har sar link ind :-)

Denne Cattleya er en enestående dejlig  sød pige, Har også lige besøgt hende i går.

Hun er simpelthen bare min i tiden absolut favorit pige blandt mange. 

Det har hun været lige siden den første gang jeg mødte hende. 

Du skal kører en lille tur på ca 50 km. så kan du møde denne super søde model pige.

Redigeret af TT123

Skrevet
Skanderbronx skrev, for 4 timer siden:

Er Engesvang stedet langt fra togstationen? Jeg har aldrig været der.

Det er på A13 5 km nord for Engesvang   Der er skiftevis  3 til 4  piger på stedet. som regel flotte og gode piger.

Skrevet
stigstig skrev, den 6.12.2022 at 20:26:

Det er på A13 5 km nord for Engesvang   Der er skiftevis  3 til 4  piger på stedet. som regel flotte og gode piger.

Det er nogenlunde diskret i den forstand, at det ligger langt ude på bøhlandet, MEN alle ved hvad der foregår på adressen :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.