Hop til indhold

Pp massage Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg gæstede PP i sidste uge. Skrev en besked til Gip om hun kunne afsætte en time til mig. 

Ankom til aftalt til og døren blev åbnet af Gip, der havde skruet sig ned en fantastisk fræk kjole og nogle høje stiletter. Kjolen afslørede, Gip ikke havde undertøj på :-) vi fandt et lokale og døren blev knap lukket før Gip havde taget min pik i sin mund. Blowjobbet blev afbrudt, da Gip spurgte om jeg ville have en ekstra pige med; det stod mine finanser ikke til. Salgstalen fejlede ikke noget, den tilbudte kvinde var en ekspert i blowjobs, mente Gip. Jeg holdt fast på mit "nej tak". Midt under akten, bankede det på døren og kvinden Gip havde tilbudt mig stod med et glas vand - hun syntes det lød som om, vi havde brug for det ;-)  Jeg fortsatte mit fortagende mens kvinden stod bag mig - jeg fik ikke fat på hendes navn. Kvinden gik efter jeg havde drukket vandet og Gip og jeg nåede vores afslutning. Gip maserede mig bagefter og fortalte at hun på denne dag havde 2 kvinder der arbejdede for hende - der var også godt travlt. 

Jeg har haft gode og dårlige besøg ved PP; dette besøg var sjovt og godt

Skrevet

Lyder frækt - og nogle gange er det også en god oplevelse hos pp.

For tiden synes jeg dog det virker som om de kun er ude på at sælge flere piger - også på en noget pushy måde - og så jeg nogle gange synes det er for meget  - "salgstale" dækker vist meget godt. Tror de mangler nohget at lave - men pengene er jo små for mange pt...

Jeg synes også Gibs humør svinger noget - ligesom jeg ikke synes de andre piger lever op til gibs standard, så jeg er begyndt at llede efetr andre græsgange

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvor gammel tror du ca. Den anden pige var ? Var hun smuk? Stor eller lille patter? :)

af ren nyserrighed.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.