Hop til indhold

Hvordan er sengene på Pussy Galores?

Featured Replies

Skrevet

Overvejer at besøge PG når jeg er i Danmark/Kobenhavn i næste måned. Jeg har aldrig været der før.

Men jeg vil gerne at sengene skal være store og bløde. Hvordan er dem? Jeg er træt af at knalde piger på hårde madrasser her i Sverige.

Og jeg vil også spørge hvordan jeg booker en tid? Kontakter man pigerne direkte eller ringer du til klinikken?

Skrevet
skitlandet-sverige skrev, for 4 minutter siden:

Overvejer at besøge PG når jeg er i Danmark/Kobenhavn i næste måned. Jeg har aldrig været der før.

Men jeg vil gerne at sengene skal være store og bløde. Hvordan er dem? Jeg er træt af at knalde piger på hårde madrasser her i Sverige.

Og jeg vil også spørge hvordan jeg booker en tid? Kontakter man pigerne direkte eller ringer du til klinikken?

Gode, behagelige og store. Lidt for høje nogle af dem. Som så mange andre steder.

Skrevet

Sängen var inget jag tänkte på när jag var där :rolleyes:

Om du vill boka, får du ringa +45 70 21 00 26. Vem som jobbar när ser du i "Vagtplan" på hemsidan www.70210026.dk

Lycka till min vän

Skrevet
  • Author
MissBrugeren skrev, for 3 minutter siden:

Sängen var inget jag tänkte på när jag var där :rolleyes:

Om du vill boka, får du ringa +45 70 21 00 26. Vem som jobbar när ser du i "Vagtplan" på hemsidan www.70210026.dk

Lycka till min vän

Tack. Så länge det är helt vanliga sängar så är jag nöjd. Här i vårt land är det bara soffor, madrasser och typ studentsängar som verkar gälla för tjejerna i Sverige...

Ok. Så man ringer deras växel? För jag vill gärna kontakta en av tjejerna privat för att ställa några frågor då jag undrar om deras förbehåll kring utländska män.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.