Hop til indhold

Xxxl Randers

Featured Replies

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg ved godt, det er noget tid siden du slog denne efterlysning op, men, tænker, at jeg kan bidrage med en anmældelse.
Jeg har besøgt hende 2 gange. Hun er en stor pige, behagelig og snakkesagelig, men, hendes størrelse sætter nogen begrænsninger for, hvad man kan lave sammen med hende. Forvent f.eks. ikke, at kunne ha sex i andet end doggystyle.
Hun virker til at være meget uden filter, og, har lyst til, at møde mænd på denne måde. Men, hun har udfordringer med sin personlige hygiene:
Første gang jeg besøgte hende, bad jeg om et bad da jeg ankom, og, lagde mærke til, at hendes brusekabine var knas tør, dette er sjællendt et godt tegn. Jeg lagde da også mærke til, at hun lugtede noget dernede. Efter akten tog jeg mig mod til, og fortalte hende, at hun lugtede noget. Det var hun meget uforstående for, for, hun havde da haft tørret sig med en klud, efter forrige kunde, som havde været der om morgnen (jeg kom om aftnen). Jeg havde håbet, at denne snak, havde ændret på det, men, anden gang jeg besøgte hende, kunne jeg konstaterer, at det stadig var en udfordring for hende, og, jeg har derfor ikke tænkt mig at besøge hende igen.
Det er ellers lidt en skam, for, hun er en lækker og fræk kvinde, i al fald, hvis man er til store kvinder.

• 2 weeks later...
Skrevet
Mr. Bigglesworth skrev, den 27.12.2022 at 06:13:

...
Det er ellers lidt en skam, for, hun er en lækker og fræk kvinde, i al fald, hvis man er til store kvinder.

- var ellers på vej til at besøge hende, men da jeg fik at vide hun er ryger og så læste dette, måtte jeg trække mig...

Redigeret af Jankanda
stavefejl

• 2 weeks later...
Skrevet
Mr. Bigglesworth skrev, den 27.12.2022 at 06:13:

Jeg ved godt, det er noget tid siden du slog denne efterlysning op, men, tænker, at jeg kan bidrage med en anmældelse.
Jeg har besøgt hende 2 gange. Hun er en stor pige, behagelig og snakkesagelig, men, hendes størrelse sætter nogen begrænsninger for, hvad man kan lave sammen med hende. Forvent f.eks. ikke, at kunne ha sex i andet end doggystyle.
Hun virker til at være meget uden filter, og, har lyst til, at møde mænd på denne måde. Men, hun har udfordringer med sin personlige hygiene:
Første gang jeg besøgte hende, bad jeg om et bad da jeg ankom, og, lagde mærke til, at hendes brusekabine var knas tør, dette er sjællendt et godt tegn. Jeg lagde da også mærke til, at hun lugtede noget dernede. Efter akten tog jeg mig mod til, og fortalte hende, at hun lugtede noget. Det var hun meget uforstående for, for, hun havde da haft tørret sig med en klud, efter forrige kunde, som havde været der om morgnen (jeg kom om aftnen). Jeg havde håbet, at denne snak, havde ændret på det, men, anden gang jeg besøgte hende, kunne jeg konstaterer, at det stadig var en udfordring for hende, og, jeg har derfor ikke tænkt mig at besøge hende igen.

Øv hun har været en jeg meget gerne ville besøge. Når jeg var på de kanter. Men vil nok overveje. Besøgte for år tilbage en kvinde i Vejle også xxxl som jeg elsker men føj en stank skyndte mig væk. Hvor svært kan det være at vaske sig. Er altid meget ren og pæn også i tøjet når jeg tager på besøg. 

Redigeret af Thecabel

Skrevet
  • Author

Hej igen, har tidligere med stor fornøjelse kneppet hende på skift med andre fyre, men må give Mr.Biggle ret, har selv trukket mig pga. overstående.

Er der andre der oplever det ændre sig i positiv retning, så må i meget gerne sende en besked

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.