Guest Aarhuselsker Skrevet 2. December, 2022 I de seneste par uger, måske en måned eller 2 har jeg bemærket at "Ignorede brugere" fungerer anderledes. Sommetider ser man hele opslaget fra ignorerede brugere i ens feed. Det andet problem er at man ser opslaget,, dog uden tekst. Før så man blot en enkelt linie i nedtonet skrift som oplyste at der var et opslag fra en man havde på ignorer . Men nu ser der sådan ud. Det er der jo ikke meget ignorer over efterlysning AalborgLook skrev et svar til jan j's tråd i Generel debat You've chosen to ignore content by AalborgLook. Indstillinger for 1 time siden 2 svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 2. December, 2022 Pudsigt, det ser fint ud hos mig. Her er et udsnit fra en jeg har på min ignorerer liste. Fint nedtonet, som det plejer. Ny browser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. December, 2022 @AB455 Nej samme browser. Men dit ser også anderledes ud. Før var der blot en nedtonet linie hvor der stod noget lignende: You have chosen to ignore posts from XXXX. Som regel lagde jeg dårligt mærke til linie når jeg kigge mine ulæste posts igennem. Nu larmer de op med avatar osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 2. December, 2022 Jeg forstår ikke der ikke er en rigtig form for blokering herinde.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. December, 2022 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Jeg forstår ikke der ikke er en rigtig form for blokering herinde.. Det er du ikke den eneste der ikke forstår. Hvis man vælger at ignorere en bruger bør det være total. Altså man ser intet fra vedkommende. Hverken notitser om at han har lavet opslag, eller hans smileys osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 2. December, 2022 (edited) Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden: @AB455 Nej samme browser. Men dit ser også anderledes ud. Før var der blot en nedtonet linie hvor der stod noget lignende: You have chosen to ignore posts from XXXX. Som regel lagde jeg dårligt mærke til linie når jeg kigge mine ulæste posts igennem. Nu larmer de op med avatar osv. Ja det ser voldsomt ud. Gælder det også hvis du bruger en anden browser (du har sikkert prøvet). Det skal siges at jeg altid læser fra mobilen, så det kan være derfor det ser lidt anderledes hos mig i forhold til det du tidligere oplevede. Redigeret 2. December, 2022 af AB455 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. December, 2022 AB455 skrev, for 1 time siden: gælder det også hvis du bruger en anden browser (du har sikkert prøvet Har ikke prøvet andre browsere, men det så anderledes ud i denne browser for noget tid siden. Så der er ikke browseren. Bruger aldrig mobil til EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 2. December, 2022 Aarhuselsker skrev, for 37 minutter siden: Har ikke prøvet andre browsere, men det så anderledes ud i denne browser for noget tid siden. Så der er ikke browseren. Måske er det Aarhuselsker skrev, for 38 minutter siden: Bruger aldrig mobil til EG Det er altsammen bare computere og browsere, men min er så med en åndssvag lille skærm så man skal zoome og zoome ind på bill...... jeg mener teksten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. December, 2022 @Administrator Kunne du tænke dig at kommentere på denne tråd? Altså hvis man har en person på ignorer så bør man intet se fra denne person, heller ikke smileys, avart osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 8. Januar, 2023 Jeg mangler en How Too på det der ignorer en bruger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 8. Januar, 2023 Pianistinden skrev, for 7 minutter siden: Jeg mangler en How Too på det der ignorer en bruger.. https://www.eroguide.dk/forum/ignore/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 8. Januar, 2023 AB455 skrev, for 47 minutter siden: https://www.eroguide.dk/forum/ignore/ Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 8. Januar, 2023 Pianistinden skrev, for 17 minutter siden: Tak Velbekomme (Altså hvis du fortsat ser beskeder fra mig og jeg ikke er kommet på naughty-listen ) 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 9. Januar, 2023 AB455 skrev, for 15 timer siden: Velbekomme (Altså hvis du fortsat ser beskeder fra mig og jeg ikke er kommet på naughty-listen ) Jo jo du er fast inventar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg