Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Ignorerede brugere

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

I de seneste par uger, måske en måned eller 2 har jeg bemærket at "Ignorede brugere" fungerer anderledes. 

Sommetider ser man hele opslaget fra ignorerede brugere i ens feed. 

Det andet problem er at man ser opslaget,, dog uden tekst. Før så man blot en enkelt linie i nedtonet skrift som oplyste at der var et opslag fra en man havde på ignorer . Men nu ser der sådan ud. Det er der jo ikke meget ignorer over

 

  1. AalborgLook

    efterlysning

    AalborgLook skrev et svar til jan j's tråd i Generel debat

    You've chosen to ignore content by AalborgLook. Indstillinger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pudsigt, det ser fint ud hos mig.

Her er et udsnit fra en jeg har på min ignorerer liste. Fint nedtonet, som det plejer.

Ny browser? 

 Screenshot_2022-12-02-20-00-55-26_cbf47468f7ecfbd8ebcc46bf9cc626da.thumb.jpg.f08b3f95eb69c62f7aa586ebe6ea7f2d.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@AB455

Nej samme browser.
Men dit ser også anderledes ud. 
Før var der blot en nedtonet linie hvor der stod noget lignende: You have chosen to ignore posts from XXXX. Som regel lagde jeg dårligt mærke til linie når jeg kigge mine ulæste posts igennem. Nu larmer de op med avatar osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg forstår ikke der ikke er en rigtig form for blokering herinde.. 

Det er du ikke den eneste der ikke forstår. 
Hvis man vælger at ignorere en bruger bør det være total. Altså man ser intet fra vedkommende. Hverken notitser om at han har lavet opslag, eller hans smileys osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

@AB455

Nej samme browser.
Men dit ser også anderledes ud. 
Før var der blot en nedtonet linie hvor der stod noget lignende: You have chosen to ignore posts from XXXX. Som regel lagde jeg dårligt mærke til linie når jeg kigge mine ulæste posts igennem. Nu larmer de op med avatar osv. 

Ja det ser voldsomt ud. Gælder det også hvis du bruger en anden browser (du har sikkert prøvet).

Det skal siges at jeg altid læser fra mobilen, så det kan være derfor det ser lidt anderledes hos mig i forhold til det du tidligere oplevede.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
AB455 skrev, for 1 time siden:

gælder det også hvis du bruger en anden browser (du har sikkert prøvet

Har ikke prøvet andre browsere, men det så anderledes ud i denne browser for noget tid siden. Så der er ikke browseren. 
Bruger aldrig mobil til EG :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 37 minutter siden:

Har ikke prøvet andre browsere, men det så anderledes ud i denne browser for noget tid siden. Så der er ikke browseren. 

Måske er det ^_^

Aarhuselsker skrev, for 38 minutter siden:

Bruger aldrig mobil til EG :) 

Det er altsammen bare computere og browsere, men min er så med en åndssvag lille skærm så man skal zoome og zoome ind på bill...... jeg mener teksten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@Administrator Kunne du tænke dig at kommentere på denne tråd? 

Altså hvis man har en person på ignorer  så bør man intet se fra denne person, heller ikke smileys, avart osv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 17 minutter siden:

Tak :wub:

Velbekomme :x

(Altså hvis du fortsat ser beskeder fra mig og jeg ikke er kommet på naughty-listen :blink:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 15 timer siden:

Velbekomme :x

(Altså hvis du fortsat ser beskeder fra mig og jeg ikke er kommet på naughty-listen :blink:)

Jo jo du er fast inventar :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...