Hop til indhold

Recommended Posts

Havde en rigtig dejlig time sammen med denne smukke unge tjekkiske Kvinde her til aften, hun bor i en fin lejlighed inde i byen og virker smilende og glad og lækker, hun åbnede døren i meget småt undertøj og hun har store naturlige D skåls bryster og ingen tattooer eller andet halløj og hun siger selv hun er 22 og jeg var straks fyr og flamme da jeg så hende men jeg startede dog med et bad for jeg svedte som et svin efter at have sneglet mig rundt i Odenses helvede af en gang trafik kaos nå men fik et stort rent håndklæde og endda et rent håndklæde mere til at stå på mens jeg tørrede mig da Amira ikke bryder sig om at få våde sokker når hun skal ud og tisse :D..da jeg kom ud stod hun og ventede på mig og smilede sødt og vi fulgtes ind til den simple bolleseng der består af en stor boxmadras på gulvet med et stort lagen hen over og en masse puder, rummet var dejlig varmt og det var Amira også og sexen var absolut godkendt, hendes mis er lige min smag og glat og fin og vi fik prøvet lidt forskelligt, vi lå længe i en 69’er, og fik også prøvet lidt forskellige stillinger inden jeg måtte overgive mig og fyre kanonen af oppe i hende, så lå vi længe bare og snakkede og pillede og hun kravlede ned og suttede mig stiv igen inden vi tog en tur mere..alt i alt en rigtig fin oplevelse, eneste lille minus er det der trælse betalings system som Amira også benytter sig af hvor alt koster ekstra, kys ekstra sut uden gummi ekstra osv. jeg skulle af med 400kr ekstra oven i det jeg betalte for en time og afslutning i munden sparede jeg for det tilbyder hun ikke, Amira går meget op i sikker sex,.men ellers har jeg ikke noget at klage over og kommer gerne igen især efter hun fortalte at hun godt kan lide at få den i 2’eren, det kunne jeg godt finde på at tjekke ud en dag  :wub:
 

https://annoncelight.dk/showad/343666

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er en modig mand, efter din oplevelse med Cherry, så vælger du en som kun har 3 model billeder på annoncen, men heldigt at pigen for en gang skyld viser sig at være den hun udgiver sig for. Jeg var helt sikker på at det var fake billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 47 minutter siden:

Du er en modig mand, efter din oplevelse med Cherry, så vælger du en som kun har 3 model billeder på annoncen, men heldigt at pigen for en gang skyld viser sig at være den hun udgiver sig for. Jeg var helt sikker på at det var fake billeder

Jeg var desperat og så fik jeg pludselig lyst til en blondine :D men jeg har nu altid synes der er en hel del charme og spænding ved at besøge en (for mig) helt ukendt en og man er jo altid i sin gode ret til at takke pænt nej og gå igen hvis man ikke bryder sig om makrellen <3

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...