Hop til indhold

Recommended Posts


Jeg lavede en aftale med hende her på sms, alt var aftalt og hun sendte adressen som jeg udemærket kender i forvejen, da jeg ankom kunne jeg da jeg stod og ringede på se at der havde været gang i noget af en fest inde i køkkenet der stod halvtomme sprut flasker og rødvin osv. og hende der åbnede døren en ældre Thai kvinde hun var stang vissen, og hun anede intet om Babydoll selvom jeg viste hende både annonce og nummer, jeg kunne høre der gik en rundt ovenpå men hende måtte jeg ikke se og hende den gamle tilbød at jeg kunne tage en tur med hende…nej tak du og så smuttede jeg igen og for at det ikke var løgn så var jeg dårligt nået hen til min bil før denne mystiske Babydoll skrev at jeg skulle huske at booke en tid en anden gang ?..helt væk fra vinduet eller også bare mega fuld ?

https://annoncelight.dk/showad/301941

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker.

jeg havde spurgt på en tid i morgen tidlig ved Cherry Big boobs (babydoll92) 

den skal jeg vist ikke bruge alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 6 minutter siden:

Takker.

jeg havde spurgt på en tid i morgen tidlig ved Cherry Big boobs (babydoll92) 

den skal jeg vist ikke bruge alligevel

Det ville jeg heller ikke satse på, sidst jeg var der da jeg besøgte Zeline roste jeg stedet fordi der var blevet så pænt..men i dag lignede det et bombet lokum og jeg er næsten sikker på at det var trunten jeg kunne høre der trampede rundt oppe på 1.salen i en 40 hk’s brandert :huh:

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...