Hop til indhold

Fredericia - Danmarksgade nr2

Featured Replies

Skrevet

Hey alle 

Tilbage i september besøgte jeg stedet i Fredericia og har ikke kunnet finde det samme sted igen. 

Efter at have set hele Fredericia by igennem på maps, fandt jeg endelig stedet igen ! Danmarksgade nr 2, lige ved gågaden. 

Men kan simpelthen ikke finde annoncen længere. 

Nogle der kan hjælpe? 

Jeg fik en god omgang massage og pigen var bare pisse sød og indbydende. Husker tydeligt hvor små hendes hænder var på min... Krop ;) 

Skrevet

Danmarksstræde 2B, der er Suchi restaurant på hjørnet

Skrevet

Tænker at det er den dejlige June du har besøgt. Ved ikke om hun annoncere mere. Men nu har du et navn. 

8000

Skrevet

I skal lige blive enige om,  er det Danmarks strædet,  eller Danmarks gade!!!! Har selv været i Danmarks strædet og få thai massage tilbage i marts. Siden er der ikke været nogen annonce der fra..:huh: Go Jagt på god massage 

Skrevet
latex skrev, for 8 timer siden:

I skal lige blive enige om,  er det Danmarks strædet,  eller Danmarks gade!!!! Har selv været i Danmarks strædet og få thai massage tilbage i marts. Siden er der ikke været nogen annonce der fra..:huh: Go Jagt på god massage 

OK jeg tager fejl. Det var hende her jeg skrev om. Hun er i området. Fin pige. 

https://annoncelight.dk/showad/344662

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.