Hop til indhold

Enkebal og lignende ballade

Featured Replies

Skrevet

Findes der mon tro gentlemen herinde som har dejlige minder om hede/søde/vilde/liderlige nætter efter besøg til fordums dagers enkebal i Damhuskroen eller danseaftener i Københavnerkroen, hvor de modne damer kom for at finde en mand der kunde give dem det damerne havde behov for de gange lysterne blev dem for stærke? Måske udvæksle erindringer? 

Skrevet

Den røde pimpernel var et godt sted med modent publikum. Hvis det var en moden grønlænder man gerne ville samle op var Postillonen også en mulighed…

Skrevet

Skarven i Pilestræde altid en liderlig Færing eller Grønlænder, de var svære at slippe af med bagefter en festlig tilfredstillende weekend. 

Skrevet
Bødlen skrev, den 7.12.2022 at 18:03:

Skarven i Pilestræde altid en liderlig Færing eller Grønlænder, de var svære at slippe af med bagefter en festlig tilfredstillende weekend. 

Ha ha ha der har jeg også været. Det var et vildt sted 

Skrevet
Sailorman skrev, den 7.12.2022 at 13:34:

Hvis det var en moden grønlænder man gerne ville samle op var Postillonen også en mulighed…

Posten og central cafeen på Gasværksvej, der har jeg også mange minder fra. Hvornår ca lukkede de år ?

Skrevet

Min jagtmark hed Gl. Havn i Esbjerg, var der ikke bid på Bon, Borgergården eller Palmehaven, kunne turen forsætte til Gl. Havn, hvor de lidt ældre holdt til. Det kunne faktisk være rigtig god sex, da de jo typisk var noget mere erfaren. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.