Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved hvor at Jip fra Malai er blevet af? Når man går ind på annoncen fra Malai i køge, så ender man på en side om et thai sted i Roskilde. Teksten er delvist det samme. De havde nogle meget fristende billeder før, men jeg syntes aldrig man bliver klogere når man ringer og spørger efter bestemte piger.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17756

Hvor er Jip?

Skrevet

Er der nogen der ved hvor at Jip fra Malai er blevet af? Når man går ind på annoncen fra Malai i køge, så ender man på en side om et thai sted i Roskilde. Teksten er delvist det samme. De havde nogle meget fristende billeder før, men jeg syntes aldrig man bliver klogere når man ringer og spørger efter bestemte piger.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17756

Hvor er Jip?

Hej Byggemandbob

Jeg forstår ikke helt hvordan du kan blande tingene sådan sammen.

Malai (Jip) lå i Greve og har absolut intet med stedet i Roskilde at gøre.

Stedet du linker til er et filial af velværebutikken i Osted.

Jip er højst sandsynligt blevet nødt til at lukke, da der tilfældigvis også

er er bande af fremmede herkomst der holder til i bygningen. :shock:

Ved ikke hvor hun er netop nu.

-OD

Skrevet
  • Author

Ja, det var Greve jeg mente :)

Det jeg mener er at profil teksten på annoncen, er stort set den samme, navnene er bare taget ud :)

Og så er adressen flyttet til Roskilde.

Skrevet

Ja, det var Greve jeg mente :)

Det jeg mener er at profil teksten på annoncen, er stort set den samme, navnene er bare taget ud :)

Og så er adressen flyttet til Roskilde.

Synes nu ikke jeg kan kende så meget i teksten.

"Åben 10-18 - lukket lørdag, søndag"

Malai havde åbent til langt ud på aftenen og weekend.

Nå, lad det nu ligge.

Jeg var på stedet i Roskilde så sent som i dag, det har iøvrigt været på thailisten siden august.

Det er et lille thaikøbmand, med et par madresser i baglokalet, slet ikke så fint som på

billederne. Som nævnt samme piger som Velværebutikken i Osted.

-OD

Skrevet
  • Author

Nuvel, hvis Jip stadig er i branchen vil jeg da gerne finde hende igen. Hun har en for mig, perfekt krop, hjulpet eller ej :)

Skrevet

Jeg har hørt at hun er nød til at tage tilbage til Thailand på ubestemt tid.

Skrevet

Synes nu ikke jeg kan kende så meget i teksten.

"Åben 10-18 - lukket lørdag, søndag"

Malai havde åbent til langt ud på aftenen og weekend.

Nå, lad det nu ligge.

Jeg var på stedet i Roskilde så sent som i dag, det har iøvrigt været på thailisten siden august.

Det er et lille thaikøbmand, med et par madresser i baglokalet, slet ikke så fint som på

billederne. Som nævnt samme piger som Velværebutikken i Osted.

-OD

Engang i sommers var jeg på besøg i baglokalet, men gik igen da det var en moden thai-kvinde.

Skrevet
  • Author

Jeg har hørt at hun er nød til at tage tilbage til Thailand på ubestemt tid.

Det var da en skam. Hun er i mine øjne en af de absolut dejligste thai kvinder i Danmark, hvis man skulle dømme fra udseende alene.

Hvis du googler, kommer du frem til dette link. http://thaioaser.net/index.php?option=com_content&view=article&id=406:er-jip-sagen-i-greve&catid=31&Itemid=158

Nogen der kender til det?

Skrevet

Det var da en skam. Hun er i mine øjne en af de absolut dejligste thai kvinder i Danmark, hvis man skulle dømme fra udseende alene.

Hvis du googler, kommer du frem til dette link. http://thaioaser.net/index.php?option=com_content&view=article&id=406:er-jip-sagen-i-greve&catid=31&Itemid=158

Nogen der kender til det?

Kender hvad?

-OD

Skrevet
  • Author

Kender hvad?

-OD

Kender noget til nummeret, eller annoncen og sådan. Kan ikke lige gennemskue om den er gammel, eller sat op for nylig.

Skrevet

Kender noget til nummeret, eller annoncen og sådan. Kan ikke lige gennemskue om den er gammel, eller sat op for nylig.

Hvis du læser tråden var det jo i Greve hun var sidst, netop det sted du linker til.

Det er ikke en annonce du linker til, men thaioaser, som er ejet af stump som også skriver herinde.

Hans liste er ikke helt updateret.

Brug også gerne thailisten som der er link til i bunden af mine indlæg.

-OD

Skrevet

Hej Lucash

Tak for det

Det er vist kun navnet der er Jip, ikke noget af det andet.

-OD

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.