DonOdense 40 Skrevet 1. December, 2022 https://annoncelight.dk/showad/356752 Jeg er lige kommet ud fra mit værste besøg nogensinde. jeg finder denne skønhed på nettet, og beslutter at hun skal da prøves. Vi aftaler, 45 min, bwo og tungekys… Da jeg kommer ind ligner pigen slet ikke hende på billedet. Hun vil ikke sutte uden gummi og ej heller kysse…. Jeg er virkelig hygiejnisk skal det siges så det er ikke undskyldningen. Hun har fået pengene, så jeg tænker hvad fanden, jeg vil ikke tæves af en stor mand - så efter 20 minutter får jeg hende til at give mig det næstbedste - en håndtrold… 1500 kr fattigere, men fuck pengene… hende ved jeg at jeg aldrig skal besøge igen… 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 1. December, 2022 Tak for at give dine oplevelse videre selvom det er træls at komme af med penge på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catono06 15 Skrevet 1. December, 2022 Det var vist en for holdet. Træls :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg