Hop til indhold
jfron

Agnes Blonde

Recommended Posts

Hej alle sammen,

Jeg har fået en aftale i hus med Agnes Blonde men jeg læser mange anmeldelser om, at hun ofte har mænd stående i kø udenfor. Derudover føler jeg mig ikke helt sikker på, at hun rent faktisk har anerkendt den tid jeg mener vi har aftalt over sms. 
Hvorledes fungerer det så når man en gang dukker op, og der står en anden fyr og venter, eller man møder en der lige er på vej ud.

Gør hun sig ikke ren før den næste kommer ind?

tak på forhånd:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg besøgte hende for ca. 3 år siden var jeg nummer 1 i køen om morgenen, og vi fik ellers leget rimeligt beskidt den morgen. Jeg mødtes med den næste på vej ud, og tænker ikke at hun kan være nået i bad (og der må næsten have lugtet lidt i bollerummet).

Hun er en dejlig dame, så forståeligt at hun er populær.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 8 minutter siden:

Da jeg besøgte hende for ca. 3 år siden var jeg nummer 1 i køen om morgenen, og vi fik ellers leget rimeligt beskidt den morgen. Jeg mødtes med den næste på vej ud, og tænker ikke at hun kan være nået i bad (og der må næsten have lugtet lidt i bollerummet).

Hun er en dejlig dame, så forståeligt at hun er populær.

Ja har godt læst din anmeldelse for det morgenbesøg der. Nu er jeg også en gut der ønsker græsk hos hende, så det går mig da lidt på at høre at hun sandsynligvis ikke når i bad efter sådan et møde:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
jfron skrev, for 4 minutter siden:

Ja har godt læst din anmeldelse for det morgenbesøg der. Nu er jeg også en gut der ønsker græsk hos hende, så det går mig da lidt på at høre at hun sandsynligvis ikke når i bad efter sådan et møde:unsure:

Det vi legede er vist ikke en aktivitet hun har på programmet længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jfron skrev, for 2 timer siden:

Jeg har fået en aftale i hus

Efter hvad jeg har læst, så skal du ikke regne med, at det er en aftale, før du træder ind af døren...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 17 minutter siden:

Efter hvad jeg har læst, så skal du ikke regne med, at det er en aftale, før du træder ind af døren...

Hvad i alverden gør jeg så? 

Møder jeg bare op til den tid jeg har "aftalt" med hende og håber på det bedste?

Del dette indlæg

Link til indlæg
jfron skrev, for 5 minutter siden:

Hvad i alverden gør jeg så? 

Møder jeg bare op til den tid jeg har "aftalt" med hende og håber på det bedste?

Men hvis du kan lide en fyldig kvinde, der gennemknepper dig med både patter, mund og fjabbe, så er det risikoen værd. Er faktisk slet ikke til hendes type og tænkte åhhh nej, da jeg så hende, men hendes teknik og udførelse er så god at jeg glemte hun ikke var min kop te :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

FIFO:

https://www.investopedia.com/terms/f/fifo.asp

skunken skrev, for 7 minutter siden:

Men hvis du kan lide en fyldig kvinde, der gennemknepper dig med både patter, mund og fjabbe, så er det risikoen værd. Er faktisk slet ikke til hendes type og tænkte åhhh nej, da jeg så hende, men hendes teknik og udførelse er så god at jeg glemte hun ikke var min kop te :-) 

Hvilket foto skal man se på, for at få en ide, om hendes tilstand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Laurits Betjent skrev, for 2 minutter siden:

FIFO:

https://www.investopedia.com/terms/f/fifo.asp

Hvilket foto skal man se på, for at få en ide, om hendes tilstand?

Der hvor hun står med et stykke papir med nogle numre på, foran en sofa. Hun er vel omkring 173 cm og kraftig af bygning, kæmpe ægte kasser og stor numse og lår. maven er tilforladelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 13 minutter siden:

Der hvor hun står med et stykke papir med nogle numre på, foran en sofa. Hun er vel omkring 173 cm og kraftig af bygning, kæmpe ægte kasser og stor numse og lår. maven er tilforladelig.

Tak, hendes "ungpige" fotos, forvirrer lidt. .........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Laurits Betjent skrev, for 3 timer siden:

Tak, hendes "ungpige" fotos, forvirrer lidt. .........

Vil mene at 40 år er retvisende. Men kunne være 35 eller 45

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende én gang, der var ingen kø, der var heller ikke fransk uden og det er i øvrigt ikke en pige jeg vil se igen.

Måske bare en kemi ting hun er såmænd en pæn og nydelig pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 1 time siden:

Har besøgt hende én gang, der var ingen kø, der var heller ikke fransk uden og det er i øvrigt ikke en pige jeg vil se igen.

Måske bare en kemi ting hun er såmænd en pæn og nydelig pige.

Hmm jeg fik uden, måske hun har ændret regler eller som du siger en kemi ting. Hun var sygt meget i hopla da jeg var der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 3 timer siden:

Hmm jeg fik uden, måske hun har ændret regler eller som du siger en kemi ting. Hun var sygt meget i hopla da jeg var der.

Det undrede også mig det skulle overfrakke på ved fransk, jeg er altid nybadet når jeg besøger damer. Det var ikke dissideret et dårligt besøg men heller ikke noget der fordre flere besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...