Hop til indhold

Recommended Posts

Well folks 

efter aldrig fulgt ordentlig med hvilke GP er i og omkring Randers faldt mit blik på Maria30 Spansk og frækt som jeg tidligere har besøgt længere nordpå år tilbage!

at hun kunne nu være et passende træk denne onsdag sidst på eftermiddag, hvor snuden af automobilen var på vej nordpå, hurtigt opkald og aftale sat i stand - 30 min senere ud for døren til oplyst adresse…. Og så lader jeg det være op til den enkelts fantasi herfra - men :-oGP “kærestesex” :wub:fik helt ny mening og en dusch var yderst tiltrængt bagefter.:D

hun kan noget :D- som ligger godt til min smag og er vist i Randers et par dage og så tror jeg hun sagde Ikast/Bording ish

Del dette indlæg


Link til indlæg
cock4woman_only skrev, den 1.12.2022 at 14:24:

Well folks 

efter aldrig fulgt ordentlig med hvilke GP er i og omkring Randers faldt mit blik på Maria30 Spansk og frækt som jeg tidligere har besøgt længere nordpå år tilbage!

at hun kunne nu være et passende træk denne onsdag sidst på eftermiddag, hvor snuden af automobilen var på vej nordpå, hurtigt opkald og aftale sat i stand - 30 min senere ud for døren til oplyst adresse…. Og så lader jeg det være op til den enkelts fantasi herfra - men :-oGP “kærestesex” :wub:fik helt ny mening og en dusch var yderst tiltrængt bagefter.:D

hun kan noget :D- som ligger godt til min smag og er vist i Randers et par dage og så tror jeg hun sagde Ikast/Bording ish

querido Peter, gracias por tu visita a Randers, y fue como si nunca nos hubiésemos separado - no dejes pasar el tiempo para la próxima vez que nos encontremos - besos y abrazos <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...