Hop til indhold

Søger flot thai i Silkeborg, Horsens, Vejle

Featured Replies

Skrevet

Jeg er sku i år blevet lidt hooked på hele thaimassage-konceptet med en dejlig afslutning (uanset om det er hånd, blow eller fp). Nu skal jeg snart tage turen fra Djævleøen til fastlandet ifm. et forretningsmøde og ønsker virkelig at opleve hvad fastlandet har at byde på i den kategori :D
Min tur hjem går fra Silkeborg, omkring Horsens, ned til Vejle og videre over Fyn. Kan i anbefale nogle i de nævnte byer? Det kunne sagtens være både en formiddag- og eftermiddagssession B)

Det jeg søger er hos en thaipige/-kvinde er;

- Pænt ansigt og krop til den slanke side (bare ikke buttet). Fysisk fremtoning betyder en del (derfor de lidt overfladiske kriterier). 
- Alder er dog mindre vigtigt (25-50 år). 
- Tilbyder massage og en eller anden form for afslutning (enten hånd, blow eller fuld pakke). 

Håber i kan hjælpe sådan en skie’ kjøwenhavner på tur ^_^

Skrevet

+ der skal være mulighed for bad ^_^

Fredericia, Kolding eller andre byer tæt på ruten (Silkeborg-Fredericia) er også en mulighed. 

Skrevet

Fejl 40 

Redigeret af 8000

Skrevet

Fejl 40 fra mig eller dig? :lol:

Skrevet

Ingen? :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.