Signor Cuoco 1876 Skrevet 30. November, 2022 Ved selvfølgelig ikke hvordan I har det, men jeg oplever at blive træt og ukoncentreret, når jeg scroller igennem paraden af pussies, røve, læber og boobs i fire farver. Der skal noget ekstra til, før jeg bliver stiv og åbner pungen (også den med penge). Et crispy, veldrejet sh-foto, hvor man ikke ser hele pigen, men kun hendes hår og læber (Aghata fra Spanien). Hende har jeg besøgt mange gange x mange. En sort hat, mørke øjne og knaldrøde læber ( frække Baleri fra Lithauen) Sød gymnastikpige med fantastiske petit-former (Barbara Smile). Kun et besøg, og det er min fejl. Nytårsforsæt. Tyske Stella, dybt erotisk og intellektuel. Frimodige, herlige fotos. Danske Cille som er så smuk og fræk på sine nye fotos. Danske Jennifer R, som både er klog, hurtig i replikken, fræk og sød. Danske Victoria da Vinci og danske Malua, som begge er skulpturelle og har den der særlige sødme, humor og frækhed. Og så har jeg ikke engang knaldet Cille, Jennifer og Baleri. ENDNU. Men de får det til at rykke i min ven, blot jeg ser deres billeder. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 30. November, 2022 Jeg får en hel del ud af at læse herinde om andres besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 30. November, 2022 (edited) @Signor Cuoco Fin liste, men jeg synes da du mangler @Anna - fræk og sexet https://sexetanna.wixsite.com/website Hun er smaddersød, god at snakke med, og "What You See Is What You Get" ... har besøgt hende to gange ... synes jeg har svigtet hende lidt ... Er de i øvrigt ikke to Cille'er - måske kalder de sig endda begge 'Cille de Luxe' ... ? Dén Cille, du omtaler - er det hende her: https://www.pigekollektivet.dk/cecilia-cille-deluxe Hun er nemlig osse smaddersød - hende har jeg osse besøgt to gange .. og hende synes jeg osse jeg har svigtet lidt .. (Der er - eller har været - osse en Cille på een af de københavnske klinikker - og dét tror jeg ikke er hende på link'et) ... og gode billeder fra begge, synes jeg ... á propos dit oplæg ... Redigeret 30. November, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 30. November, 2022 Tak og helt enig. Mangler Anna og Cecilia de Luxe. Altid spændende at få nye input til listen. Den anden Cille er i København hos bl.a Seduction Girls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 1. December, 2022 sneræven skrev, for 21 timer siden: @Signor Cuoco Fin liste, men jeg synes da du mangler @Anna - fræk og sexet https://sexetanna.wixsite.com/website Hun er smaddersød, god at snakke med, og "What You See Is What You Get" ... har besøgt hende to gange ... synes jeg har svigtet hende lidt ... Er de i øvrigt ikke to Cille'er - måske kalder de sig endda begge 'Cille de Luxe' ... ? Dén Cille, du omtaler - er det hende her: https://www.pigekollektivet.dk/cecilia-cille-deluxe Hun er nemlig osse smaddersød - hende har jeg osse besøgt to gange .. og hende synes jeg osse jeg har svigtet lidt .. (Der er - eller har været - osse en Cille på een af de københavnske klinikker - og dét tror jeg ikke er hende på link'et) ... og gode billeder fra begge, synes jeg ... á propos dit oplæg ... Hej igen, Ja, nu vender jeg tilbage, for dit indlæg fik mig til at bladre lidt rundt i de mange annoncer, man kan finde. Her stødte jeg bla. på Tiffany Diamonds lækre fotos og drillende billeder med bl.a to kolde coladåser til indramning af de flotte chokoladefarvede boobs. Sådan noget fanger øjnene, og så er man jo halvvejs på vej. Da jeg nu var inde på Pussy Galores og Seduction Girls, opdagede jeg en del fristelser til ca. 2100 for en time, deriblandt Sif og Angelina Angel, som jeg vil prøve at få en ny aftale med, efter at den første gik i vasken pga hendes forkølelse. Den må være overstået for længst. Har du været hos nogle af dem, jeg nævner? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 3. December, 2022 (edited) Signor Cuoco skrev, den 1.12.2022 at 20:02: Da jeg nu var inde på Pussy Galores og Seduction Girls, opdagede jeg en del fristelser til ca. 2100 for en time, deriblandt Sif og Angelina Angel, som jeg vil prøve at få en ny aftale med Har du været hos nogle af dem, jeg nævner? Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Sif. Hun ser godt ud, og lige som Victoria, virker hun af type og udstråling som en stærk pige, men hun er en mere rolig type (eller har en mere rolig side .. hun ka' vist osse være vild ... ) Hun havde helt fanget mit forslag om 'ren' kramme-kæle, og hun var god til at gelejde mig og sige hvad hun synes var dejligt. Jeg kan roligt anbefale dig at besøge hende, tror I nemt kan snakke jer til rette om hvad du gerne vil. Et forslag: Rør hende og stryg hende meget, det bli'r hun glad for ... Hun roste mig for mine hænder - og min måde at bruge dem på - det synes jeg var sødt ... Og så skal du måske lige være opmærksom på, at hun ikke kysser ... Tiffany og Angelina har jeg ikke besøgt ... Redigeret 3. December, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 3. December, 2022 Tak for dette gode input. Ligesom du elsker jeg at forføre pigerne med mine hænder, før vi går til makronerne. Har netop lavet en aftale med Angelina, som jeg håber vil nyde denne indledning, soft soft. Elsker at kysse. Tror Sif er så stærk en pige, at hun er svær at friste. Men man ved jo aldrig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 3. December, 2022 (edited) Signor Cuoco skrev, 1 time siden: Elsker at kysse. Tror Sif er så stærk en pige, at hun er svær at friste. Men man ved jo aldrig... Don't kill the Vibes - bare et godt råd ... Beskeden fra hende er klar. Og det er helt fint med mig. Også fordi jeg vidste det i forvejen. Redigeret 3. December, 2022 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 4. December, 2022 Signor Cuoco skrev, den 30.11.2022 at 20:12: Ved selvfølgelig ikke hvordan I har det, men jeg oplever at blive træt og ukoncentreret, når jeg scroller igennem paraden af pussies, røve, læber og boobs i fire farver. Der skal noget ekstra til, før jeg bliver stiv og åbner pungen (også den med penge). Et crispy, veldrejet sh-foto, hvor man ikke ser hele pigen, men kun hendes hår og læber (Aghata fra Spanien). Hende har jeg besøgt mange gange x mange. En sort hat, mørke øjne og knaldrøde læber ( frække Baleri fra Lithauen) Sød gymnastikpige med fantastiske petit-former (Barbara Smile). Kun et besøg, og det er min fejl. Nytårsforsæt. Tyske Stella, dybt erotisk og intellektuel. Frimodige, herlige fotos. Danske Cille som er så smuk og fræk på sine nye fotos. Danske Jennifer R, som både er klog, hurtig i replikken, fræk og sød. Danske Victoria da Vinci og danske Malua, som begge er skulpturelle og har den der særlige sødme, humor og frækhed. Og så har jeg ikke engang knaldet Cille, Jennifer og Baleri. ENDNU. Men de får det til at rykke i min ven, blot jeg ser deres billeder. Hvordan finder man links til Barbara Smile? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 4. December, 2022 Barbara har sin annonce på Nympho.dk God fornøjelse. Hun er sød og intelligent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 4. December, 2022 sneræven skrev, for 15 timer siden: Don't kill the Vibes - bare et godt råd ... Beskeden fra hende er klar. Og det er helt fint med mig. Også fordi jeg vidste det i forvejen. Tak for rådet. Jeg respekterer altid pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 5. December, 2022 Signor Cuoco skrev, den 4.12.2022 at 13:37: Tak for rådet. Jeg respekterer altid pigen. Så får du det skønt med Sif, tænker jeg ... Husk, hun ka' godt li' at blive strøget og kælet ... og så vil hun gerne ha' fødderne nusset ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Micehdana 13 Skrevet 7. December, 2022 flere skriver rigtig godt om barbara. noget der ved om hun er til finger, eftersom flere skriver hun er berøringsvenlig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 9. December, 2022 Micehdana skrev, den 7.12.2022 at 23:56: flere skriver rigtig godt om barbara. noget der ved om hun er til finger, eftersom flere skriver hun er berøringsvenlig? Det skal du ikke forvente. Barbara Smile er en skøn pige, intelligent, smuk, petit og meget bevidst om, hvad hun vil og ikke vil. Det har jeg respekt for. Tror også at meget handler om kemi og om øjeblikket. Man kan ikke sætte regler op for alt og alle livssituationer. Og man kan ikke indfri alles forventninger. Sådan er det nu engang - livet. En hel ny tråd værd? Det om livet og at man ikke kan skrive regler for alting og alle alle livssituationer. En film værd, en bog værd, en bibel værd, et liv værd? Det er nok derfor, at der er noget, som hedder kunst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg