Hop til indhold

Kinky Ride Frue.......Kolding/Lunderskov

Featured Replies

Skrevet

Jeg har haft mit første besøg hos Kinky Ride Frue. Havde igennem længere tid fulgt hendes annoncering på annoncelight.dk .....(Sydjylland/kvinder/dominans). Jeg kontaktede hende  vis SMS og ønskede hendes tilbud Blid dominans(blandede bolcher), 1 time. Hvis jeg deri kunne få facesitting og strapon, ville det være skønt for mig. Hun sagde ok!, og jeg mødte op hos hende en eftermiddag. Jeg blev taget imod af en dejlig, erotisk buttet Quinde iklædt frækt outfit med lange støvler. Fruen lever helt og fuldt op til sin egen beskrivelse af sig selv: Dejlig, dansk, sød, varmblodig, ægte. Hun er meget nem at tale med, ligefrem og helt nede på jorden. Jeg smagte hendes blandede bolcher: Fik bind for øjnene i starten, blev bundet til en briks, grundig opbinding af de ædlere dele. Efterfølgende bundet til hendes kors, spanking i den blidere ende. En tur i dobbeltsengen med facesitting og strapon ...... og endelig en dejlig udløsning. Til sidst lå vi arm i arm og fik en dejlig hyggesnak. Jeg har mange års erfaring i universet med erotisk dominans, men her har jeg for første gang oplevet en dominerende kvinde, hvor det for hende er naturligt at tage erotikken og sex med i legen. Hun har en fantastisk evne til at fornemme situationen og aflæse den submissive. Jeg kan meget varmt anbefale Fruen, og jeg må snart på besøg igen...... :)

Skrevet

Tak for de pæne ord. Fornøjelsen var også på min side. Du er mere end velkommen til at besøge Fruen igen og få lov at stikke hånden ( eller noget andet) i bolche krukken. 

Redigeret af Kinky Ride Frue

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.