Hop til indhold
Big3lover

Nina sweet thai - Kommer hun tilbage til Odense?

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/354605

Jeg forsøgte at kontakte søde Nina igår for at høre hvornår hun ca ville lande i Odense igen, men det så temmelig sort ud.

Først Kolding, så Århus og Ålborg. Årsagen er at hun ikke kan finde et sted at være sagde hun. Om det er rigtigt ved jeg ikke. Men hvis nogen herinde kan formidle en kontakt til et sted hvor hun kan være, så tror jeg hun bliver glad....og det gør vi jo også :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun blev vist også ramt at den stilhed som der blev i Korup. Hun skrev og spurgte mig hvad jeg syntes om det sted, og det var efter jeg besøgte Beni på stedet. Jeg sagde at det var et Ok sted men ikke tæt på bymidte. Tror faktisk hun havde lagt billet ind til at komme der. Hun må godt snart komme tilbage, sød lille dame. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrExtra skrev, for 23 timer siden:

Prøv Ulai, Thai Kropsterapi

Ulai ligger noget højere prismæssigt, end Nina sædvanligvis gør.

Det vil betyde at hun skal hæve sine priser for at være dér. Ikke sikkert hun har lyst til det på den lange bane.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Nina idag, fik samme dejlige behandling som tidligere gange. Hun er altså en sød serviceminded dame, som er smilende og pjattet igennem hele besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 8 timer siden:

Var forbi Nina idag, fik samme dejlige behandling som tidligere gange. Hun er altså en sød serviceminded dame, som er smilende og pjattet igennem hele besøget.

Kender Nina, sød, rar og venlig dame…. Ved at hun flytter lidt rundt i lille Danmark, der hvor hun er nu, er dog ikke en adresse jeg vil besøge.  Men giver dig ret, hun er sød og servicemindet. Hun gider dog ikk massage, hvis ikk der er ekstra med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun sagde at hun måske blev her til d. 11-03 inden hun tager til Jylland igen, hun snakkede både om Århus og Horsens Det kom lidt an på en anden pige, også med hvor lang tid hun ville blive. 
syntes nu den adr. er helt fin og rimelig diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...