Hop til indhold

Skulle være gået ;(

Featured Replies

Skrevet

Kender i det når man har set frem til et besøg , undersøgt på forhånd hvem der er på vagt . 
Billeder osv siger ja tak . Forventningsfuld er man når man møder på stedet , hilser på den første og tænker hmm , hilser på den næste og tænker hmm... beslutter sig for at tage chancen selvom jeg allerede nu ved jeg det nok er en fejl .. pigen er som sådan sød men slet ikke ens smag .. går derfra noget fattigere og har mest af alt mistet lysten til at tage chancen igen .

Dybt suk :(

Skrevet

-Op på hesten, og velkommen i klubben;-) Det er bare sådan noget det sker -og man må lærer af det -tro på sin mavefornemmelse og ikke liderlighed...;-)

Skrevet
Sleins skrev, for 2 timer siden:

beslutter sig for at tage chancen selvom jeg allerede nu ved jeg det nok er en fejl .. pigen er som sådan sød men slet ikke ens smag .. går derfra noget fattigere og har mest af alt mistet lysten til at tage chancen igen .

Dybt suk :(

Jeg kender til første del men er heldigvis god til at springe fra i sidste øjeblik…

Skrevet

I denne verden vil man før eller senere rende ind i skæverter. Det er sket for mig et par gange og det kan næbbe undgås

• 2 weeks later...
Skrevet

Vi har alle glemt at gå på et eller andet tidspunkt. Man bliver bedre til at gå med tiden/erfaring er min oplevelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.