yamaha600 0 Skrevet 29. November, 2022 https://annoncelight.dk/showad/349891 ER DER NOGE DER HAR BESØGT DENNE PIGE .25 ÅR OG GODE PRISER DER MÅ VÆRE EN AF DE LOKALE DER KUNNE HAVE LYST TIL AT DELE ERFARINGER. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aalborgsoe 57 Skrevet 29. November, 2022 Hej Har besøgt hende i Støvring. Ikke særlig høj og lidt buttet. Udemærket sex og både super- og mega fransk er inkluderet. Hun kysser dog ikke. Udemærket til prisen. Du kan trygt kontakte hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 29. November, 2022 Har også besøgt hende, hun er meget sød - og villig, men det bliver kun det ene besøg - jeg havde lidt på fornemmelsen hun var presset økonomisk, sexèn syntes jeg ikke var god - men er du til at kneppe hende i munden, kan jeg godt anbefale dette jeg syntes hun var lidt svær at lave en aftale med - kæmpe minus, hun skriver efterfølgende om man vil have en aftale - dette er dog ikke et problem for mig, men måske for andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg