Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen,

obligatorisk: https://annoncelight.dk/showad/266651

Er der nogen som har besøgt Lucky i løgstør, og kan berette om oplevelsen og verificere thaikvinden?

Er det selvsamme, som tidligere er gået under navnet Soda og herunder anmeldt?

dbh,

FirstLoveMalai

Redigeret af FirstloveMalai

Skrevet

Hej FirstloveMalai.

Ja det er Soda som er kommet retur til DK efter et par år i Thailand.

Hun er så absolut et besøg værd :)

Skrevet
Bubsi skrev, for 15 timer siden:

Hej FirstloveMalai.

Ja det er Soda som er kommet retur til DK efter et par år i Thailand.

Hun er så absolut et besøg værd :)

Er det Soda der har været i Skarp Salling ved Løgstør for nogle år siden???

Skrevet

Hvad tilbyder hun, det fremgår ikke af annoncen. Ville være rart at vide inden man bruger en god time i bil derop.

Skrevet

Har  besøgt stedet, hvor jeg valte den anden pige der er på stedet, Nina tror jeg hun hedder, hun er måske ikke den pæneste af de to piger, men hendes service er god, en fin afslappene massage, og det efterfølgene var til UG, var der en time, og fik en time, god parkering bag ved  huset, 

Skrevet

Lavede en aftale med Nina i går kl 21. Fik en SMS kl 20 at hun havde travlt, spørger om det er aflyst eller, ingen svar. Nå men hun havde jo travlt så lister afsted. Skriver kl 21.15 hello, da hun stadig ikke har svaret på om hun aflyser, lister hjem kl 21.30 og har stadig intet hørt. Dårlig stil syntes jeg, eller betyder "jeg har travlt" at aftalen er aflyst. Jeg kan ikke engang sige det var sidste gang jeg satte min fod der, for den kom jo ikke ind :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.