Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Der er så vidt jeg husker adskillige anmeldelser af Cheer

Jeg har selv besøgt hende….

Skrevet

Hun er sød lækker, hendes røv er verdensklasse, hun var lidt reserveret i starten, men da vi først kom i gang gik det vildt for sig :D

Kan kun anbefale Cheer hun er en dejlig lækker pige - Lokalerne trækker ned.

Redigeret af Mr Piper

Skrevet

kan genkende det tlf nummer de bruger i annoncen og måske er det igen på "fiskefabrikken" som der er blevet nævnt tidligere hvor jeg ikke havde en god oplevelse med elly tror jeg hun hed..

nogen der ved om cheers service er mere i gfe-agtig ende ligesom hos fx bagsværd pigerne?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 12 timer siden:

Cheer er så sød og dejlig og serviceminded. Min bedste anbefaling. Har ikke skrevet om hende med vilje, jeg egoist.

Hvad er hendes priser? 1500 for en time med FP? Eller er det plus, plus og plus?

Skrevet
Benjamin skrev, 1 time siden:

Hvad er hendes priser? 1500 for en time med FP? Eller er det plus, plus og plus?

Jeg betalte 1500.

Skrevet

Har også været på besøg. Sådan set en godkendt oplevelse herfra. Massagen var faktisk meget god. Lidt sjovt at opleve alle de forskellige teknikker pigerne har. Normalt synes jeg det er lidt kedeligt når de bruger en del tid på benmassage, men Cheer kunne et eller andet hvor hun brugte albuerne på de rigtige steder. 

Lidt kedelig body to body uden den store indlevelse. Og under sexen tillod hun heller ikke sig selv at gi sig helt hen. Måske det kunne komme med flere besøg...  faktisk synes jeg hun virkede bekendt. Måske hun for år tilbage hed noget andet?!..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.