Th3M3lt 57 Skrevet 28. November, 2022 Er der nogen der har erfaring med hende eller stedet? er det for godt til at være sandt? Ilona Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 136 Skrevet 28. November, 2022 Hun mangler en arm… 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krisdane 123 Skrevet 28. November, 2022 Det må du lige uddybe lidt. Eller er det bare en dum kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 335 Skrevet 28. November, 2022 krisdane skrev, for 3 minutter siden: uddybe lidt Nok billede 4, mega dårlig humor.. Dog lige mig desværre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ernesto 21 Skrevet 28. November, 2022 Th3M3lt skrev, for 3 timer siden: Er der nogen der har erfaring med hende eller stedet? er det for godt til at være sandt? Ilona Jeg var forbi Erika på samme adresse for et par dage siden. Ret sikker på at de to annoncer dækker over samme kvinde. Ilonas billeder passer ihvt fint med hende jeg mødte. Dejlig ung krop, men hukommelse svigtede lidt efter pengene havde skiftet hænder. Pludselig var hverken tungekys eller superfransk muligt. Suk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg