Hop til indhold
Møffe

Thai Girl Sensually Sexy Wanna Enjoy? New! Fyn

Recommended Posts

Min nysgerrighed bragte mig forbi denne "Anni" Hun gjorde ikke noget godt for min krop -have bestilt 1 time -var ude efter 40minutter med bad -træt/uoplagt og må ikke røre brystvorter, ingen kys -massage oliesjask der hurtig blev tørret af... -vendt om godt med glidecrem+kondom -og hun lagde sig -så kunne jeg arbejde (sagde hun) lå som en sæk kartofler -så jeg bad hende give hj -det blev også for meget for hende -så gjorde det selv... under hele sexdelen skyndte hun  og sagde "com now" mm. -jeg mindende hende om vi havde 1 time -så havde jeg kneppet hende for længe -så hun sagde jeg skulle betale mere -hvis jeg ville igen... Det ville jeg dog slet ikke -jeg ville bare have et bad -og noget at drikke (vand) hun virkede beruset og drak da også øl....... 1200kr. for sådan en omgang -jeg kommer ikke igen. En lejlighed på hovedgaden i Bred.

https://annoncelight.dk/showad/356339

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er hun ikke blevet anderledes efter at hun har skiftet navn. Før "Patty" og også "Petty" og har holdt til i det jyske...Holstebro,  Billund,  Aarhus...

Søg evt på Petty Aarhus...

Hun er ganske uengageret og ikke værd at ofre mønt på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...