Bella2000dk 33 Skrevet 28. November, 2022 Jeg har ikke mange år gået efter de modne Q, og har virkelig også mødt et pr stykker, og nydt/nyder at mødes stadig. MEN................. Tænke at jeg skulle forsøge mig med en Ny/Nye oplevelser, og være sammen med en ung Q som er varm og tilbyder GF(vigtigt). Er der nogle der har gode oplevelser, og som kan anbefales i det midtjyske/Nordjyske? Hilsen det MidtVest/nordjysk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 28. November, 2022 ..Din efterlysning skulle nok havde været lagt i denne tråd. https://www.eroguide.dk/forum/forum/78-efterlysninger-i-jylland/ i stedet for generel debat, så er der måske flere der ser den ? Så hvis du kopier den over det rigtige sted og sletter tråden her i "generel debat" så bliver der måske flere svar? Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 28. November, 2022 (edited) ppd skrev, for 6 minutter siden: Så hvis du kopier den over det rigtige sted og sletter tråden her i "generel debat" så bliver der måske flere svar? Det behøver du slet ikke, @Bella2000dk. Klik på det lille sorte flag og Anmeld. Der er en option der hedder tråden skal flyttes. Så flytter moderatorerne den gerne for dig. Jeg har bedt om det for dig, for denne tråd. God jagt Redigeret 28. November, 2022 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 28. November, 2022 (edited) Jeg vi da anbefale dig at besøge Melinda, som er i Viborg. https://annoncelight.dk/showad/352519 Hun giver en rigtig god service og end dejlig GFE oplevelse. Det kan anbefales at tage et bad sammen med hende først for at få lov til at sæbe hendes fine lille krop ind og mærke hende sæbe dig ind Redigeret 28. November, 2022 af Ja-mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bella2000dk 33 Skrevet 28. November, 2022 Hun ser dejlig ud. Smuk og meget feminin. Går udfra du har besøgt hende? Det er bestemt en jeg vil kikke nærmere på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 28. November, 2022 Det har jeg flere gange og skal besøge hende igen. Jeg linker til en af mine anmeldelser Hun har fået en ny profil på annoncelight så linket virker ikke, men det er samme pige og ret så vigtigt så er det pigen på billedet du møder og hun giver en rigtig god service. Jeg håber du vil skrive om din oplevelse efter du har besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 29. November, 2022 Uha hende har jeg prøvet at få en aftale med nogen gange, det er ikke lykkedes endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg