Hop til indhold
mano77

Dirty Amanda, Aarhus, Så godt!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/338292

Har mødt Amanda et par gange nu og må bare lige dele min oplevelse.

Har igennem længere tid ledt efter en fast smuk og sød dansk pige, da jeg var blevet træt at føle mig skuffet når jeg forlod en af de utallige østeuropæiske piger der huserer i Aarhus.

I min søgen faldt jeg over Dirty Amanda og det kom jeg ikke til at fortryde.

Hun ankom til min dør og WOW, må sige at billederne i annoncen ikke kan fange hendes skønhed.  Mit første indtryk blev kun bekræftet da tøjet efter en dejlig indledende snak kom af. Wow, der er ikke et gram der sidder forkert på den krop . Hun havde lange smukke ben med sexede strømpebukser, end fin røv der var super indbydende, og jeg tænkte fra da af ikke på andet end at tage hende doggy ! 

Hun har små fine bryster, der passer perfekt til hendes velproportionerede krop. Hun har lang lyst hår og det frækkeste ansigt, hendes smil fik mig til at frygte at jeg potentielt kunne blive afhængig af hende!

Hun tjekkede af på alle mine krav og da sex akten gik i gang, levede hun op til både ”dirty” og Amanda (der betyder: Den elskelige)

Amanda har en uskyldighed over sig som, står i åbenlys kontrast til hvad vi foretog os 

 

Sexen var perfekt, fantastisk blow job, oral til hende som var et højdepunkt i sig selv og sex i flere positioner. Selvfølgelig måtte jeg slutte af med en god lang doggy… det var perfekt sikke et syn af den smukke pige krop der tydeligvis nød hele akten, hun er dejligt stram️ så måtte starte forsigtigt ud, 

Amanda er eftertragtet så det eneste negative er at hun ikke altid er ledig 

Hun er med på mange frække ting, så det er bare at spørge hende…. Fik selv et par ”dirty” fantasier opfyldt ved det næste besøg 

Hun er en sjælden juvel i branchen, pas på hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en meget lækker og sød blond pige - jeg kan virkelig godt lide hendes tynd og fast krop, men ja -det er ikke altid nemt at få aftalt en møde med hende- men når det lykkes det, så er alt mega intens!

Ved du /I hvem den anden blondine er??Hun skriver: ” mulighed for 3-kant med 2 frække blondiner “

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 16 timer siden:

Ved du /I hvem den anden blondine er??Hun skriver: ” mulighed for 3-kant med 2 frække blondiner “

De sidste 4 billeder er af pige nummer to gætter jeg på. De billeder blev ihvertfald brugt af en anden dansk blondine for noget tid tilbage (kan desværre ikke huske navnet). 

Ret. Fandt hende https://annoncelight.dk/showad/357855

Hun er pisse lækker, hvis billederne stadig passer ;)

Redigeret af Side99

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, den 28.11.2022 at 14:56:

Hun er en meget lækker og sød blond pige - jeg kan virkelig godt lide hendes tynd og fast krop, men ja -det er ikke altid nemt at få aftalt en møde med hende- men når det lykkes det, så er alt mega intens!

Ved du /I hvem den anden blondine er??Hun skriver: ” mulighed for 3-kant med 2 frække blondiner “

Ja, Amandas krop er ret fantastisk :D Jeg så et billede af hendes veninde og hun ser også dejlig ud :) Ved dog ikke om hun har sin egen annonce nogen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 18 timer siden:

Er der nogen der har været med de to blondiner?

 

Jeg har bollet veninden som jeg linker til i et opslag lige ovenover :)

Det kan slemt anbefales, ufattelig dejlig røv og villig og modtage fisse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For et styk tid siden har jeg ellers prøvet en 3-kant med Amanda og en lækker dansk brunette og det var fantastisk. :wub:Det er en af de oplevelser man aldrig glemmer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelknark skrev, for 1 time siden:

Prøvede du deres tilbud om en hel nat til

10.000,- eller var det kortere?

Tilbuddet fandtes ikke dengang :lol:

Det var 30 eller max 45 min med de to piger.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anbefalingen!

En festlig julefrokost blev lige afsluttet suverænt med et møde hos Amanda. 

Hun er så sød og naturlig, har ikke travlt og sexen var sindssygt god! trods min brandert.

Besøgte hende i en diskret pæn lejlighed og kommer for sure igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt den dejlige skønhed i Aalborg tilbage i februar. Glemte selvfølgelig at stemple ud i Musikhuset. Så fik lige en ekstra regning på et par 100 kroner a Q Park

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Le courvoisier skrev, den 1.12.2022 at 14:46:

Jeg må sige at jeg har prøvet noget der var bedre jeg synes ikke om det blow job,  hun gav. hun tog ikke min pik helt i munden , ,, kunne best lige Bedst lide at hun Red mig. , Nå må jeg så bed om Nikita fra Skørping hun er god , når man er i hendes seng så har man ikke lyst til at stå op igen , her kunne hun godt lære noget af hende

 

Jeg må sige at jeg har prøvet noget der var bedre jeg synes ikke om det blow job,  hun gav. hun tog ikke min pik helt i munden , ,, kunne best lige Bedst lide at hun Red mig. , Nå må jeg så bed om Nikita fra Skørping hun er god , når man er i hendes seng så har man ikke lyst til at stå op igen , her kunne hun godt lære noget af hende

 

 

Redigeret af [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amanda er ofte i Aarhus eller Silkeborg. Jeg har besøgt hende to gange. Der er tale om en High Class Girl. Smart og elegant og virkelig dejlig at være sammen med. Og så er hun dansk. Det eneste irriterende er at det kan være svært at lave en aftale med hende. Men når det lykkes er det besværet værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...