Hop til indhold
Namnamtk

Sexy26Sara? - En frodig kvinde og dejlig oplevelse!

Recommended Posts

Kære alle

Længe har jeg forsømt min underretningspligt om min raison d'etre, som bl.a. består af kvinder, og dem som jeg også glædeligt betaler for at tage i mod mig. Forsømmelsen skyldes dovenskab dels at mine besøg er aflagt hos anmelderroste kvinder som bl.a. arabiske Jasmin fra PussyGalore, magiske Baleri og June i Ahornsgade. Derfor vil mine indlæg have begrænset værdi. Jeg er ved at være for gammel til "at tage en for holdet", hvor usolidarisk det end lyder, så jeg snylter lidt på jeres anmeldelser. Når jeg bruger bruger af knappe og hårdt tjente penge, vil jeg også gerne have kvalitetstid af attraktive kvinder. De førnævnte kvinder udgør en del af porteføljen og Sexy26Sara har også vundet en plads i den nu. 

Konklusion
Frodig, feminin dame der har til gården og gaden uden at være tyk. Du får altså røv og patter for pengene. Hun er også leveringsdygtig i sengen. Derfor skal jeg besøge hende igen! 
Link til kvinden: https://annoncelight.dk/showad/349351

Kvinden
Billederne er som skrevet retvisende. Hendes angivelse af sin vægt på 68 kg passer nok meget fint, ligesom hendes alder på 30. Hendes patter kan man ikke rigtigt se på billederne, men hun skriver, at det er en størrelse "i". Det passer nok også meget godt. Det er i hvert fald de største jeg har set. 

Billederne og prisen
Billederne er retvisende. Du får, hvad du ser. Prisen fremgår også hendes annonce. 

Akten
Jeg er meget tilfreds med hendes indsats og villighed og, at vi kom rundt i pensum. Nogle gange bliver jeg helt fortabt, fordi der er så meget lækkert på en kvinde som hende: fisse, røvhul, mellemkød, kæmpe patter med store, appetitlige, berøringsvenlige brystvorter, kønt ansigt m.m. Hvor fanden skal man starte og slutte? Jeg har jo lyst til at være overalt på kvinder som hende. Synes også det er frækt, når hun, ligesom andre kvinder, bliver kneppet bagfra i doggy og hendes ryg dækkes af lidt synligt lag frisk sved fra mødet mellem naturens to køn. 

Tak for, at I læste med og godt VM!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...