Hop til indhold
xo-nix

Skønt blowjob hos lækre Camilla Luxe, Sexysecret

Recommended Posts

Jeg havde i eftermiddags lyst til en omgang megafransk. Jeg ledte på nettet og opdagede hurtigt Camilla i Rødovre, som så ganske lækker ud. :-) Det er sjældent at finde unge, lækre, danske piger der tilbyder megafransk, så jeg var lidt skeptisk, men tog heldigvis chancen... :-)

https://annoncelight.dk/annonce/85700/sm ... kl-22-idag

Jeg ringede og sms'ede for tidsbestilling, og da jeg kom til Rødovre blev jeg positivt overrasket. Camilla har et virkeligt smukt/sødt ansigt og en rigtig lækker krop. Jeg synes egentlig ikke rigtigt man får indtryk af hvor lækker hun er på billederne! Jeg havde foretrukket en naturlig a/b-skål, men hendes DD er fint lavet. Da Camilla kommer tilbage efter betalingen er det straks tid til dejlige tungekys og jeg hjælper Camilla ud af sit tøj. Camilla beklager straks at hun lige havde spist aftensmad med løg, meget sødt, men det var nu ikke noget man rigtigt lagde mærke til. :-) Efter lidt kysseri i fred og ro gik vi til sengen og Camilla begyndte på et dejligt varieret blow. Fantastisk at kunne ligge og se Camilla sutte, mens ens hænder masserede hendes fantastiske veltrænede lille bagdel. Da blowjobet var veloverstået var der tid til lidt smalltalk om det pågående valg, inden jeg glad og tilfreds blev lukket ud i støvregnen.

Og ja: Jeg skal helt klart besøge Camilla igen, men næste gang skal være en halv time...

Jeg havde åbenbart ikke gjort forarbejdet godt nok (havde ikke googlet og læst herinde på forhånd), så det var først da jeg kom hjem igen at jeg fandt ud af, at det var Camilla Luxe hos Sexysecret jeg havde været hos. Havde ikke været hos Sexysecret før, men det virker som et rigtigt fint sted med fine og lækre lokaler.

http://www.sexysecret.dk/index.php/pige ... milla-luxe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest agrosiv

Jeg har overvejet et besøg hos Camilla.. Specielt efter din oplevelse og anbefaling.. Er det franske hele vejen eller hvordan??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har overvejet et besøg hos Camilla.. Specielt efter din oplevelse og anbefaling.. Er det franske hele vejen eller hvordan??

 

Det franske var uden kondom og sprøjtede i hendes mund. :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Camilla er en dejlig pige i slutningen af 20'erne.

 

Det er fransk uden gummi hele vejen, hvor du kan komme i munden på hende. Hun sluger ikke, men det er frækt at se, når det løber ud af mundvigen lige hun går ud af lokalet for at vaske det ud.

 

En klar anbefaling og må være på to-do-listen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tailgunner skrev, den 9/12/2013 at 23:15:

Ja. Camilla er en dejlig pige i slutningen af 20'erne.

 

Det er fransk uden gummi hele vejen, hvor du kan komme i munden på hende. Hun sluger ikke, men det er frækt at se, når det løber ud af mundvigen lige hun går ud af lokalet for at vaske det ud.

 

En klar anbefaling og må være på to-do-listen.

Kan du huske hvordan hun ser ud? Tror hun går under nyt navn nemlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...