Hop til indhold

Louise Moden Uartig Kærlig og Kinky Husmor på 37

Featured Replies

Skrevet

Jeg var dum nok til at køre til Simmelkær her til aften, uden at tjekke herinde først.. og ja det var dumt.

For NEJ det er ikke pigen på billederne, det var en afbleget, lettere buttet pige fra Syd/Østeuropa, der ikke kunne et ord dansk. For en gang skyld vil jeg dog skyde på at pigen var yngre end beskrevet, så der er nok udskiftning af piger bag samme annonce.

Men jeg har da erfaring nok til at vide at sådan en start ikke fører noget godt af sig, så jeg vendte om i døren, hvilket i øvrigt ikke lod til at komme bag på pigen... 

Men så gik der jo et par timer med det, på en regnvåd mandag aften...:huh:

• 2 weeks later...
Skrevet
silkeborgM1979 skrev, den 28.11.2022 at 21:25:

Jeg var dum nok til at køre til Simmelkær her til aften, uden at tjekke herinde først.. og ja det var dumt.

For NEJ det er ikke pigen på billederne, det var en afbleget, lettere buttet pige fra Syd/Østeuropa, der ikke kunne et ord dansk. For en gang skyld vil jeg dog skyde på at pigen var yngre end beskrevet, så der er nok udskiftning af piger bag samme annonce.

Men jeg har da erfaring nok til at vide at sådan en start ikke fører noget godt af sig, så jeg vendte om i døren, hvilket i øvrigt ikke lod til at komme bag på pigen... 

Men så gik der jo et par timer med det, på en regnvåd mandag aften

Var det i nummer 25, hun var ? 

Redigeret af Jacn1989

• 1 month later...
Skrevet

Men så gik der jo et par timer med det, på en regnvåd mandag aften...:huh:

Havde tænkt på at trille fra det sjællandske for et besøg, tror jeg vælger at spare brogebyret, tak !

• 6 months later...
Skrevet
hagbarth skrev, for 15 minutter siden:

Så prøver hun/de igen.

Suk

https://annoncelight.dk/showad/351549

Ufatteligt at man ikke gør sig mere umage når man vil snyde folk.

Ufatteligt at annonceudbyder ikke gør mere ud af deres verificering. Men der er penge i lortet

Skrevet

uden at tjekke herinde først.. og ja det var dumt

Tjekke først, gøres det ikke = dumt ja

det er ikke pigen på billederne

Surprise surprise

der ikke kunne et ord dansk

Ikke at en gp behøver det for at give god service, men man hører ofte om gp´ere, der er uforstående overfor aftalte ting og belejligt IKKE kan dansk, engelsk eller tysk, svensk og norsk, når man gør indvendinger :-)

så jeg vendte om i døren

stærkt!

hagbarth skrev, for 36 minutter siden:

Ufatteligt at man ikke gør sig mere umage når man vil snyde folk.

Måske det virker og der altid er nogen, der falder for den

elcon71 skrev, for 19 minutter siden:

Ufatteligt at annonceudbyder ikke gør mere ud af deres verificering. Men der er penge i lortet

De sidste 5 ord = enough said og måske flere penge i falskere og pænere fotos ;-)

Muligvis den annonce, der er advaret mest imod?

Viser resultater for '351549'. - Eroguide.dk

• 2 months later...
Skrevet

Det er dejligt at kunne læse herinde, for nu huserer hun/de i Randers.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.