Hop til indhold
Mick

Smaskliderlige Trine 23 år - Aalborg

Recommended Posts

Hermed min første anmeldelse på siden...

Jeg har gennem længere tid haft lyst til at besøge Trine, der holder til i Odense, men også kommer til Jylland, bl.a. Viborg og Aalborg. Idag var hun i Aalborg, nærmere bestemt Vesterbro 66.

Efter lidt mailen frem og tilbage på [email protected], blev vi enige om at mødes kl. 1000. Trine kontaktede mig dog kl. 0900 og fortalte, at hun blev lidt forsinket - god service, men ærgeligt, idet jeg havde et møde jeg skulle til kl. 1200! Da hun ankom havde hun desværre ikke nøglen til Vesterbro 66 med!! Nu var gode råd dyre! Jeg havde set frem at være sammen med hende, men havde jo et møde kl. 1200.

Trine spurgte om hun kunne friste med nogen i bilen - godt forslag, men vi var jo midt i Aalborg og tiden gik! Jeg var imidlertid ret besluttet på at være sammen med hende, så jeg gik med hen mod bilen. På vejen hen til p-pladsen kom vi forbi et sol-center, og da jeg foreslog at vi kunne gå derind, var Trine frisk. Jeg havde kun mønter til 16 min., men nu skulle det være.

Kabine 4 var klar. Trine og jeg gik ind og tog vores tøj af. Beskrivelse på annoncelight passer fint 160 cm. høj, 75 kg. og store bryster. Frem med et gummi og så en omgang fransk så fuglene sang - god øje kontakt. Solen var ikke gået igang endnu og derfor kunne jeg høre, at der gik en person ind i kabinen ved siden af... Trine suttede videre med stor ekspertise og jeg måtte stoppe hende, så det hele ikke sluttede før vi var kommet igang. Hun vendte sig hurtigt tog en stol frem midt på gulvet og pressede mig ned i den, hvorefter hun suttede lidt videre ford derfter at sætte sig og ride mig i et opskruet tempo. Jeg frygtede lidt for stolen, men den holdt. Vi skiftede derefter til Doggy med Trine henover stolen. Hun stønner en del ikke voldsomt højt, men nok til at jeg tror det kunne høres inde ved siden af. Vi skiftede igen stilling - denne gang med Trine på ryggen i solariet med benene på mine skuldre. Solariet var lavt, men jeg kørte løs den akavede stilling til trods. Jeg skiftede til 2'eren - ikke tid til meget opvarmning, men selvfølgelig forsigtig i starten. Hendes røv er dejlig stram og jeg kunne samtid massere hendes fisse - der gik ikke længe inden jeg kom i en dejlig udløsning ud over hendes mave (nåede lige at få gummiet af).

Mens jeg stod og fik pusten igen, gik solen ud. Trine sagde tak og sagde hun skulle hurtigt ud til sin bil - der er holdt et sted med 30 min. parkering. Et hurtigt knus og væk var hun. Jeg tog mit tøj på og gik ud - samtidig med pigen i kabinen ved siden af :-). Hun virkede helt normal og jeg tro ikke hun havde hørt hvad der foregik i kabine 4. Ud på Vesterbro igen, hen til bilen og videre til mit møde.

En noget anderledes oplevelse, men det er bestemt ikke sidste gang, jeg besøger Trine. Næste gang bliver det dog på klinik med god tid..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Et møde med forhindringer må man sige :) Dejligt det endte lykkeligt ;)

Kan i øvrigt bekræfte dit positive indtryk af Trine - jeg har to gange haft fornøjelsen af at møde hende og dyrke sport i 2'eren. En oplevelse der absolut kan anbefales, hvis man er til det, samt en pige med former.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...