Hop til indhold

Duo med Mila og Sofia

Featured Replies

Skrevet

Puha, jeg ved næsten ikke hvor jeg skal begynde…

Faldt over Milas profil på Nympho og blev som andre tiltrukket af hendes fantastiske udseende, så jeg fik lavet en aftale med hende om en times sjov og ballade her til aften.

Men efter at have kigget lidt rundt her i forummet, hvor hun mildest talt ikke svømmer i positive anmeldelser, kiggede jeg lidt på nogle af de øvrige, dejlige damer. Men stadig med Mila hængende i baghovedet, for for satan hvor er hun bare lige mig.

Og så skete der det fantastiske at hendes “roommate” Sofia annoncerer med to piger på Nympho, så det måtte jeg da lige høre om, for hvor Milas anmeldelser er mindre gode står det helt anderledes til med Sofia.

Derfor ændrede jeg min single aftale med Mila til en duo med dem begge - og det blev jeg bestemt ikke ked af.

Tog et smut til Vanløse og efter at være blevet dirigeret lidt rundt fandt jeg stedet og blev taget imod af to smukke, unge kvinder (som ligner billederne, dog uden make-up)

Blev sendt i bad og efter en kort skyller finder jeg værelset, hvor de to tager imod iført lingeri.

Stik mod mine forventninger tager Mila hurtigt teten og kysser min krop, mens hendes hænder går på opdagelse på min krop. Sofia er lidt tilbageholdende til at starte med, men det ændrer sig, da Mila går på knæ, smider et kondom på pikken og begynder at sutte løs. Her går Sofia igang med at kysse og slikke mig på kroppen.

Resten af akten vil jeg ikke beskrive i detaljer, men vil dog nævne at Sofia stønner utroligt frækt, mens Mila har den frækkeste krop (hvis man er til silikone) - og så evner de begge blowjobbets kunst til UG.

En halv time senere er det en meget tilfreds mand, der forlader stedet.

Gentagelsefare - i den grad, især med Mila, hun er lige mig :x

Sofia

Mila

Skrevet

Efter at have kigget på begge profiler, kan jeg da ikke andet en at sige, de to kan da godt sætte gang i fantasien her hos mig.

Skrevet

Må jeg spørge hvor meget sådan en oplevelse kostede i kroner?

Skrevet

Hej @BaileyXXX, herligt at læse din anmeldelse og dejligt at se Mila få pæne ord med på vejen -min egen oplevelse med hende sidste efterår var også rigtig god. Jeg overvejer om jeg burde give hende en chance mere eller prøve Sofia. Hvordan var Sofias krop i forhold til Mila's? Hvem havde, efter din mening, det smukkeste ansigt, makeup eller ej? Jeg er helt med på at det er subjektivt og at Mila har silikone bryster mens Sofia er naturlig hele vejen igennem, men al info tages imod med kyshånd.

Ærbødigst,

DrMabuse

Skrevet
  • Author

Jeg måtte slippe 2200 for 30 min, men det var det hele værd :wub:

Som du selv skriver, DrMabuse, er Sofia mere naturlig end Mila. Hun er og ser rigtig dejlig ud, lidt mere fedt på kroppen end Mila, der er åleslank og med dejlige silikone-patter. 
Hvis man tænder på silikone som mig er Mila vejen at gå og syntes også at hun virkede mere på, men det er måske fordi at jeg havde korrespondancen med hende. 
Men som skrevet, lidt mere lyd på Sofia, hvilket helt klart også kan noget

Skrevet
BaileyXXX skrev, den 26.11.2022 at 21:04:

Puha, jeg ved næsten ikke hvor jeg skal begynde…

Faldt over Milas profil på Nympho og blev som andre tiltrukket af hendes fantastiske udseende, så jeg fik lavet en aftale med hende om en times sjov og ballade her til aften.

(…)

En halv time senere er det en meget tilfreds mand, der forlader stedet.

Gentagelsefare - i den grad, især med Mila, hun er lige mig :x

Sofia

Mila

Hvor er det bare godt at høre, at du havde en positiv oplevelse med pigen, Mila, i en duo med Sofia. Mange af de gamle erfarne brugere har jo sloges lidt med at få det til at virke (inkl. mig selv, selvom pigen netop så meget fin ud, og ja med sili-bryster). Mange har dog været positive med Sofia, er mit indtryk, som jeg dog ikke har besøgt.

Held og lykke med flere oplevelser der :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
BaileyXXX skrev, for 10 timer siden:

Jeg måtte slippe 2200 for 30 min, men det var det hele værd :wub:

Som du selv skriver, DrMabuse, er Sofia mere naturlig end Mila. Hun er og ser rigtig dejlig ud, lidt mere fedt på kroppen end Mila, der er åleslank og med dejlige silikone-patter. 
Hvis man tænder på silikone som mig er Mila vejen at gå og syntes også at hun virkede mere på, men det er måske fordi at jeg havde korrespondancen med hende. 
Men som skrevet, lidt mere lyd på Sofia, hvilket helt klart også kan noget

Hej Bailey,

Tak for dit svar -selvom det kun gør det sværere at vælge ;-) jeg var ret så tændt på Milas krop da vi var sammen, men samtidigt læser meget godt om Sofia. Har dog ikke hørt fra nogen af dem da jeg skrev, så måske løser problemet sig selv.

Ærbødigst,

DrMabuse

Skrevet
TheLion skrev, for 3 timer siden:

…mange af de gamle erfarne brugere har jo sloges lidt med at få det til at virke (inkl. mig selv…

*Altså sloges med at få det til fungere med pigen (Mila). Hmm… :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
drmabuse skrev, for 2 timer siden:

Hej Bailey,

Tak for dit svar -selvom det kun gør det sværere at vælge ;-) jeg var ret så tændt på Milas krop da vi var sammen, men samtidigt læser meget godt om Sofia. Har dog ikke hørt fra nogen af dem da jeg skrev, så måske løser problemet sig selv.

Ærbødigst,

DrMabuse

Jeg vil helt klart anbefale at prøve Sofia…

Skrevet

Hvordan var pigerne overfor hinanden? Var de kun fokuseret på dig? Eller kunne de også røre ved hinanden?

Skrevet

Hvordan forgik det, skulle du skifte kondom når du skiftede mellem pigerne?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.