Hop til indhold

Overraskelser op thaiklinikken

Featured Replies

Skrevet

Havde en lidt overraskende oplevelse under mit seneste besøg. 

Det fik mig senere til at tænke på de overraskende ting jeg har oplevet under mine mange besøg gennem mange år. 
Der var bla. den våde efterårsdag for et par år siden, hvor jeg var havnet på en af Århus kælderklinikker, hvor der notorisk altid er for koldt. Jeg var havnet der fordi de omkringliggende ikke havde åbnet endnu, eller var optagede. 
Det var en ældre kvinde med en robust fremtoning, der blev min massør. OK så blev det en af de dage hvor massagen blot skulle afrundes med en håndtrold. 
Massagen var virkelig god, og vi hyggesnakkede under behandlingen. Hun spurgte om jeg ville have hånd eller mund. Jeg valgte en håndtrold, primært fordi blowjobbet var lidt pebret prissat. Det gik derudaf og da hun synes jeg var for lang tid om at komme, hev hun sine bukser ned, og lagde min hånd på hendes ret lækre numse. Det hjalp gevaldig og da hun lige vrikkede med måsen for at få mine fingre ind til missen, gik kanonen af. Da hun fornemmede det var ved at være afgang for mig, bukkede hun sig, med små glade lyde, og tog min diller i munden og sugede til der ikke var mere at suge af. Hun smilede stort og slikkede sig om munden. WTF jeg havde kun betalt for håndtrolden? Men ingen snak om ekstra betaling, blot et tak du smager godt , fra hende. 

Hvad har du oplevet af sjove/overraskende ting ved dine besøg? 

Skrevet

Ja det kommer ikke som en overraskelse, men når vi ( min kone og jeg )er i Thailand og går ind for at få massage, så vælger min kone altid den ældste og mindst pæne massør til mig :huh:. Hun har accepteret at jeg IKKE vil have massage af ladyboy`s.
Der ligger en massage butiklige ved siden af det hotel vi altid bor på, men der kommer vi ikke / jeg må ikke komme der. For mange år siden var der en massør der som spurgte min kone om hun ikke måtte få mig, når min kone fik permanent ophold :lol:, det faldt ikke i god jord.

Skrevet

Jeg havde en lidt sjov og fræk oplevelse for et par år siden i Vejle, hos en thai klinik. 

Jeg kommer ind og mødes af en smuk ung pige, hun viser mig menukortet og der er det sædvanlige med massage, blid, hård osv, men også sex, fransk og MEGAFRANSK :P. Jeg var lige i humør til mega, så jeg bestilte thaimassage og mega fransk.

Den unge pige forklarede mig at hun sagtens kunne massere, men pga noget med hendes kæbe kunne hun ikke give fransk, men det kunne hendes veninde. 

Øh... Nå, jamen ok, det lød fint. Vi gik i gang med massagen, og det gjorde hun rigtig godt. Og selvom jeg ikke skulle lave det frække med hende, sagde hun jeg godt måttet røre ved hende, endda flere gange, så det gjorde jeg selvfølgelig. Hun havde en skøn ungpige krop, og selvom hun var let påklædt, kunne jeg rigtig nyde hendes små faste bryster og dejlige røv.

Da hun var færdig med at massere ryggen, og jeg havde vendt mig om, kælede hun lidt for min allerede stive pik, gik så ud af lokalet og kaldte på veninden. Ind kom en lidt ældre, men også dejlig thai pige, som smilede og grinede gik direkte til sagen og gav mig et rigtig godt blowjob, hvor jeg kom i munden på hende :).

Da hun bagefter gik ud, kom den unge pige tilbage, masserede lidt videre med olie og til sidst tog hun en skål med meget varmt vand og med en klud vaskede hun alt olien af fra hele min krop. Det burde enhver massage afslutte med, det var så lækkert at mærke den varme, våde klud rundt på kroppen. 

Bagefter, da jeg havde forladt klinikken, kunne jeg ikke lade være med at smile over det lidt anderledes, og småkomiske i at der var 2 piger til at servicere mig, en til det ene, og en til det andet :D

Redigeret af Jernet

Skrevet

Jeg har også haft en lidt sjov oplevelse med en thai pige ud over det sædvanlige.

En dag jeg var trængende og bare havde brug for en sød lille thai til at tilfredsstille mit ego lå jeg og søgte lidt annoncer og mit valg faldt på en for mig ny men nydelig thaipige sidst i 20’erne. Aftale blev lavet og jeg mødte op på klinikken. Af med tøjet og hende ditto og så gik vi ellers igang med at udforske hinanden på alle leder og kanter.

Da akten var nået til doggy-afsnittet ringede hendes telefon og det var den private og ikke arbejdstelefonen, så mest af alt for at få en lille pause så jeg kunne holde lidt længere sagde jeg det var ok hvis hun ville tage telefonen, og hun sagde ok but fuck me while I talk. Som sagt som gjort, det jeg så ikke lige havde regnet med var at det var en videosamtale så inden jeg fik set mig om befandt jeg mig midt i en video hvor hun snakkede med veninden og man kunne tydeligt se jeg stod bag hende og kneppede løs, og samtidigt med det kom med fræke ord fra begge piger a la yeees fuck her good  osv. 

Normalt ville jeg nok syntes det var  for grænseoverskridende men i den her situation var det satme frækt og ofte en situation jeg tænker tilbage på med glæde. Samtalen blev dog afsluttet relativt hurtigt så jeg kunne afslutte i ro og fred. 

-lurik

Skrevet
lurik skrev, for 23 minutter siden:

At det var en videosamtale så inden jeg fik set mig om befandt jeg mig midt i en video hvor hun snakkede med veninden og man kunne tydeligt se jeg stod bag hende og kneppede løs, og samtidigt med det kom med fræke ord fra begge piger a la yeees fuck her good  osv.

Sådan ;)

Fandeme god stil. 

Jeg ved ikke hvordan jeg havde reageret i den situation, men synes det er så cool du bare knalder videre. 

Skrevet

Så var der den årle morgenstund hvor jeg havde en aftale med A, Kl var 830 så A var tidligt på job efter eget forslag da jeg bookede dagen før. 
Vi var alene på Århus klinikken med forhængene :biggrin:. Bedst som vi var igang med en våd 69 ringede det på døren. Til min overraskelse rejste A sig og tog et håndklæde omkring sin nøgne krop. Sekunder senere landede en tung krop på briksen på den anden side af forhænget. A kom ind til mig, tog telefonen, lagde sig på ryggen og sagde Lick! 
Det gjorde jeg og A ringede efter en kollega til at ondulere ham med vejrtrækningsbesværet ved siden af. Der måtte mange opringninger til før veninden svarede og jeg slikkede det bedste jeg kunne. Veninden ankom, A og jeg begyndte at lægge an til at fortsætte 69´eren. 2 minutter senere lyder der nogle voldsomme knaldelyde fra den anden side, og 5 sekunder senere et brøl som fra en tyr der bliver kastreret. 5 minutter senere er manden gået igen, og veninden går ud og laver chai mens hun nynner. 
Al den distraktion gjorde at jeg havde meget svært ved at komme, men A var dygtig og utroligt lækker. Hun sagde mange gange undskyld for den sære oplevelse, og ved næste besøg kompenserede hun i rigt mål. 

Hende havde jeg i øvrigt et par andre meget spændende besøg hos, men mere om det i et andet opslag. 

Skrevet
lurik skrev, for 3 timer siden:

Normalt ville jeg nok syntes det var  for grænseoverskridende men i den her situation var det satme frækt og ofte en situation jeg tænker tilbage på med glæde. Samtalen blev dog afsluttet relativt hurtigt så jeg kunne afslutte i ro og fred. 

-lurik

haha, det lyder for vildt. Elsker at hun, og veninden, tager det så køligt. Gad vide om det er første gang hun gør det :D

Skrevet
Thai connoisseur skrev, for 18 minutter siden:

haha, det lyder for vildt. Elsker at hun, og veninden, tager det så køligt. Gad vide om det er første gang hun gør det :D

Den tanke har jeg også haft. Altså om hun har gjort det før. Det skal lige tilføjes hende hun snakkede med også var/er i den lumre ende af thai massage branchen så det hele var meget naturligt :-D 

kunne faktisk godt tænke mig at opleve det igen men tror bare ikke det vil være det samme når det ikke sker spontant overraskelsens moment gør noget specielt ved oplevelser ;) 

Redigeret af lurik

Skrevet
lurik skrev, for 11 minutter siden:

Den tanke har jeg også haft. Altså om hun har gjort det før. Det skal lige tilføjes hende hun snakkede med også var/er i den lumre ende af thai massage branchen så det hele var meget naturligt :-D 

kunne faktisk godt tænke mig at opleve det igen men tror bare ikke det vil være det samme når det ikke sker spontant overraskelsens moment gør noget specielt ved oplevelser ;) 

Hvor lækkert, har selv kneppet en thai imens hun talte i telefon med sin datters skole der ringede under seancen. Her holdte hun dog igen med dirty talk og støn m.m. men bad mig kneppe hende imens. Gav et ekstra uventet pift :D

Skrevet

Besøgte mit stam massage thai klinik i KBH området. Fik altid 1 time hård thai massage og afsluttede med sex blow og altid tidligt morgen så jeg var der alene med massøren uforstyret. Men den dag jeg kom ind var der gang i butikken og stod der 3 ret flotte kvinder havde booket massage tid hvor jeg også skulle til. 

Det ende ud i at på hver side af det aflukket forhæng blev damerne ordnet og jeg lå i midten imens 1 af damerne måtte vente.

Da jeg nået frem til mit behov der skulle dækkes bemærkede jeg at forhængent gled lidt til side og damen kikkede på imens jeg fik oliede min stiv pik og nosser efter altskenskunstens regler.  Da massøren ikke shvaf bemærke damme stod og gloedet for vildt på min stiv pik blinkede jeg til damen der stod og kikkede på.

Min massør troede jeg aktiveret hende til nu skal vil sexe som jeg tit gjore begyndte  hun at smed tøj med ryggen til den mere liderlige kvinde der kikkede på med åben mund og smillede frækt tilbage til mig.

Hun satte sig op på min stiv pik og gled flot ned over den og begyndt bollede løs på den som vi plejer.

Kunne se damen blev lidtvplinlig berørt over kikkeriet og forhænget blev lukket efter 3 min.

Da damen til højre var færdig og hende der kikkede på mig gik ind fik jeg en grim lyst..hvad hvis jeg massagede hende og kneppede hende til slut i hendes massage tid?.

Da jeg kendte min massør rigtigt godt og fortalt hende ideen og hvordan hun goloede løs sagde jeg om hun vile spørge kvinden om en mandlig massør måtte og slutte massagen af med hende.. hun kaldte på kolegaen på thai og sagde det til hende og jeg kunne høre at kvinden sagde . Det lyder fint.

Efter min tid var slut smug kikkede ind.

Langsomt lod jeg forhænget glide til siden og betragede hendes ret lækker store krop og hende store bryster der blev presset ud til hver side da hun lå på maven.

15 min inde i massagen gik massøren ud og jeg blev vinket ind. Da jeg var vild horny efter at rør hende de frække steder begyndt jeg at pirre hende med hende vellystenede tilgengivelse fra hende hvor lækkert det var da mine finger pirre omkring anus og fisseåbning . Jeg lage et lille håndklæde stille  hen over hende hovede og bad hende vende sig om uden hun kunne se hvem jeg var.

Hold da kæft et flot frontparti og fisse der stod vidt åbent. Fik oliede hende op og brystmasseret hende incl 2 finger op i missen Og slikkede lystigt omkring fisseåbning. 

Fik sat kondom på pikken og gled op i hende og bollede hende fræk og pirrende.

Da hun ikke kun holde ud til at have hovede dækket til længere trak hun håndklæde hun havde over ansigtet væk og fik lidt af et fræk look i ansigt da hun så jeg lå med min stiv pik oppe i hendes ret driv våde hul..

Så blev det kneppet i diverse stillinger og tunge kysset og oral begge vej på fuld speed. Vi kom ret hurtigt samtidig. Og en godt grin udbrød fra os begge Efter endt leg.

Telefon nummer blev bytte mellem  efter endt sex og efter hendes tid på 1 time var færdig.

Vi så hinanden i kliniken 2 gange derefter da jeg bookede stedet nogen gange til sexdate via SD og brugt et lokale til mig hyggetimer og fik udlevet nået lækker sex.

Da hun var godt gift blev vi enig om at stoppe inden manden fandt ud af dette.

Min massør var lidt misundlig på et tidspunkt da vi begge kæreste lidt sammen uden betaling i kilikken efter endt arbejdesdag men var afklaret med dette.

Dobbel massage og dobbel sex med massør og en kunde....

Har dog aldrig derefter oplevet dette igen..desværre.

Skrevet

Det var A igen ,og igen klinikken med forhængene - og her er de vigtige og praktiske. 
Igen en tidlig formiddag. A og jeg var gået ombord i hinanden. Hun havde lavet diverse hundekunstner med min spæde krop og jeg var virkelig i hopla. Hun have det med at slynge arme og ben rundt om en og holde godt fast. Af og til kom hendes hånd ned på min balle og skubbede og neglene rev lidt. 
Veninden er igang med en fyr på briksen bag forhænget. Der er mindre en 1 m mellem briksene, så alt kan høre. Pludselig snakker de to piger thai sammen. A glider ud under mig, jeg bliver noget skuffet og forundret. Nu gik det lige så godt. 
Hun hiver forhænget til side. Gutten på den anden briks kigger forundret og pigen som sidder på ham smiler. Hun glider smilende af ham, hopper over på min briks og glider ned over mig. A gør det samme på modsatte briks. Nå da, men det er fint. Begge piger er lækre, men A er klart den bedste lagengymnast. Jeg kan ikke helt huske om pigerne byttede igen,  men jeg kan huske vi havde det sjovt og fyren og jeg udvekslede i en del år fif og meget private beretninger på PM . En gentagelse blev det ikke til, desværre. 
Sjovt nok blev A´s og mit engagement meget tættere efter denne oplevelse, og i lang tid mødtes vi meget tidligt på klinikken før de andre piger ankom. 

Skrevet

Tilbage i 2016 Besluttet jeg mig at prøve et nyt massage sted i Valby området da jeg køre hver dag forbi Folehaven og Ellebjerg. 

Fandt på Gl Køgelandevej i et erhversbygning hvor de på 1 sal havde massage ,spa og flere flotte kvinder der massagede. Mutter var rigtigt smuk milf thai og vi aftale flere sjov ideer der kunne købes og udleves . 

Bestilte 2 timer thai massage med mutter og kolega..begge med store bryster og fik B2B og dobbel blow af begge og tantra massage af begge samtidig den første time. Vi ende ud med sex i alle mulige stillinger og grinede meget af det da de kom på stribe hele tiden og stønnede vild.

2 time gik mutter og jeg i spa sammen og fik det vildeste erotisk spa sex ever. Da vi kneppede ret højlyd bankede det på døren og 2 andre thaier kom ind med håndklæde omkring deres kroppe og vupti smed de begge deres håndklæder og gled ned til mig hvor jeg ellers blev kysset kramnet og undervands blowet på skift af de 2 piger. Mutter face sittet mig og næsten kvalte mig med sig ellers store flotte fisseåbning hvor jeg suttede og bed hende efter alt kuntens regler. I mellem tiden tog piger mig på skift imens jeg var i fisseriet med hovede og vold red mig hvor jeg kom hver gang de skiftet at ride mig . Alle hyldede og stønnede i et kæmpe sex orige hvor vi delvis faldt sammen  rundt i spa badet. Da vi var helt brændt ud og kom ud stod flere der ventede ned ved modtagelse området og kikkede lidt fræk og smillede til mig. De har sikkert hørt hver et støn og forløsning. Takker på thai til alle tre og forlod stedet godt brugt og tømt . Da jeg kom ud tænkte jeg lidt over hvad jeg bestilte og det var Tantra , spa og mutter. Men fik 2 extra godter med i købet.

Da jeg besøget stedet ugen efter fik jeg de 2 piger i eget rum...mutter var optaget med betalt kun for 1 pige. Da jeg spurgte ind sagde de at jeg tændte dem forvildt og de aftalte bare at kneppe mig da de ikke have haft kunder hele dage og trængte til en go omgang.

Nogen gang oplevere man extra uden tilkøb...dog ikke regnet med sex med 2 og 3 piger samtidig.

Stedet lukkede desværre lige pludseligt og de alle forsvandt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.