Hop til indhold
degnen

Lady Lulu - Odense N ??

Recommended Posts

Jeg var på besøg hos Lulu for et par år siden, og havde en rigitg god oplevelse hos hende.. Det er kun tilfældigheder, der har gjort, at jeg ikke har fået besøgt hende igen, for det gør jeg gerne. Jeg har sendt en pm med et billede af lækre Lulu som hun så ud, da jeg besøgte hende....(da et billede siger mere end 1000 ord). Så hende kan du roligt besøge ifølge min erfaring... :-)

Mvh PAX

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja hun er så læker som hun skriver - jeg besøgte hende her i december 2013, hun kan godt være lidt svær at komme i kontakt med.... Men SMS til hende i god tid ( nogle dage før ) så lykkes det tit.

Hun er en lækker blond og slank kvinde, og du kan få hende lige som man næsten vil - for mit vedkommende er det i de høje sko/støvler, lak corset og lange lak handsler :0)

Kan kun anbefale hende...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det skulle hun være har du prøvet hendes mail? Hun kan bedst i ulige uger har haft kontakt til hende men ikke haft mulighed for at mødes med hende endnu... men du må gerne snide en anmeldelse hvis du får hende besøgt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...