Hop til indhold

Bramming Alina / No go

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/292413

Jeg havde besøgt hende her sidste uge til en hurtig omgang også videre mod Esbjerg 

Vi aftale 30min over telefonen da jeg ankom til sted og så hvilket flot model Alina er som hun påstår valgte jeg at reducere det til 15 min ...da hun ikke er en skid model eller smuk  .. du møder en stor buttet pige som på ingen måder er tiltrækkende.. hendes fisse stank utrolig meget.. virkelig klamt skulle virkelig havde køret min vej igen men det endte med at jeg valgte at spillede den af og spørjte på hendes bryster..  jeg betalte 300 kr og gik min vej .. hun var ikke helt tilfreds med at jeg kun har betalt 300 .. du få ikke mere sagde jeg og kørte 

Sted : skod og slidte hus ud til en hovedvej  2/10

Pige : 1/10 klammeste fisse stank jeg nogensinde har oplevet 

Sex: 1/10 Der var ikke ret meget sex med hende.. valgte jo selv at spille pik..

Gentagelse: aldrig nogensinde ..sparer jeres penge ..

Skrevet

Et lokalt mundheld fra Esbjerg, når det stinker af rådden fisk er, 'den låwter a peng'.

Hvordan kunne du skelne lugten af hendes fisse fra resten af byen?

:mrgreen: Q.

Skrevet
Joan skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/292413

Jeg havde besøgt hende her sidste uge til en hurtig omgang også videre mod Esbjerg 

Vi aftale 30min over telefonen da jeg ankom til sted og så hvilket flot model Alina er som hun påstår valgte jeg at reducere det til 15 min ...da hun ikke er en skid model eller smuk  .. du møder en stor buttet pige som på ingen måder er tiltrækkende.. hendes fisse stank utrolig meget.. virkelig klamt skulle virkelig havde køret min vej igen men det endte med at jeg valgte at spillede den af og spørjte på hendes bryster..  jeg betalte 300 kr og gik min vej .. hun var ikke helt tilfreds med at jeg kun har betalt 300 .. du få ikke mere sagde jeg og kørte 

Sted : skod og slidte hus ud til en hovedvej  2/10

Pige : 1/10 klammeste fisse stank jeg nogensinde har oplevet 

Sex: 1/10 Der var ikke ret meget sex med hende.. valgte jo selv at spille pik..

Gentagelse: aldrig nogensinde ..sparer jeres penge ..

Hvorfor gik du ikke bare hvis hun på ingen måde levede op til billeder og dine forventninger. Et eller andet må du da havde tændt på siden du blev tråds stank og andet. Det lykkes dig da at få rejsning og komme på hendes bryster. 

Skrevet
Quatermain skrev, for 53 minutter siden:

Et lokalt mundheld fra Esbjerg, når det stinker af rådden fisk er, 'den låwter a peng'.

Det er vist længe siden der har lygtet af fisk i Esbjerg :)

Skrevet
  • Author
Thecabel skrev, for 50 minutter siden:

Hvorfor gik du ikke bare hvis hun på ingen måde levede op til billeder og dine forventninger. Et eller andet må du da havde tændt på siden du blev tråds stank og andet. Det lykkes dig da at få rejsning og komme på hendes 

Ja det gir dig ret i..men jeg var sku altså trængende .. ku ligeså godt gør det selv i bilen eller ud i naturen haha 

Skrevet
  • Author
Thecabel skrev, for 51 minutter siden:

Det er vist længe siden der har lygtet af fisk i Esbjerg 

Redigeret af Joan
Kommentarer

Skrevet
  • Author

Det var en forfærdelig stank der kom ud af hendes 

Skrevet
Quatermain skrev, for 2 timer siden:

- -  det er sgu den bedste jeg har hørt længe ;)

• 2 years later...
Skrevet
Quatermain skrev, den 26.11.2022 at 11:44:

Hvor mange år har du været gravet ned med sådan en kommentar? Ufattelig dum og nedgørende en kommentar vedr Esbjerg. Esbjerg er jo på ingen måde en fiskerby og har ikke været det i rigtigt mange år. Det er Danmarks energimetropol nr 1 i dag. Der er flere fiskere i København end der er i Esbjerg. Tror der er i alt 5 både tilbage på havnen, og de lander ikke fiskene i Esbjerg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.