Coffee 0 Skrevet 26. November, 2022 (edited) Hej er der nogen som kender til en GP i København, der er med på utroskabs fantasi? Som måske endda selv finder det frækt? Det er min store kink, men er lidt bange for reaktionen ved at spørge om det.. Mange tak edit: Det jeg lidt mere konkret mener er, dirty talk om det inden & under agten, det tabubelagte i det - hvor slem jeg er for at gøre det her med hende.. Hvis det nu var outcall f.eks. så tanken om at vi gør det i 'vores' seng uden hun ved det osv.. håber det gjorde det lidt mere konkret Redigeret 26. November, 2022 af Coffee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 26. November, 2022 (edited) Hvordan foregår sådan en fantasi.? Det er et meget bredt spørgsmål hvis man ikke uddyber.. Redigeret 26. November, 2022 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 26. November, 2022 Tror nok det findes nok af gp’er som har det fint med at knalde gifte mænd, så kan ikke tro at særlig mange bliver skræmt væk af din fantasi.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18118 Skrevet 26. November, 2022 Tak for uddybningen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg