Hop til indhold
Guest Callettien

Zonya - det gule hus

Recommended Posts

Guest kasperbo
Roskilde20 skrev, for 8 timer siden:

Det gule hus? Jeg er desværre nybegynder, så ved ikke hvor det gule hus ligger…?

Rødovre. Fremgår også af annoncen. 
Du kan med fordel benytte dig af søgefunktionen på EG. Her er stedet flittigt omtalt, også lidt om lokation. Ved nærmere oplysninger kan du med fordel kontakte stedet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hjørnet Rødovrevej/Jyllingevej der ligger der en McDonalds med spændende udsigt ;) og samtidig kan du få fyldt bilen op med benzin eller diesel :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke prøve disse nye damer kun 1 af dem i det gule hus. 

Service og kvinderne der er lækker og har aldrig gået derfra uden at have fået fuld udbytte af mine ønsker og besøg.

Book og nyd...det er mit foreslag.

Husk at sms i god tid og gen sms med dem så de ikke overbooker eller regner med du ikke kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Callettien

Jeg kunne ikke dy mig for at besøge Zonya. Det er hende på billederne. Dog dynes jeg at hun er knap så crispy irl som hendes billeder. Ægte bryster hvilket er et mega plus i min bog - så fik hende til at sætte sig fnisende på sengekanten og gi mig et glimrende blowjob, hvorefter hun fik en ordentlig tur i doggy og så var jeg sådan set rigtig fornøjet.

Tror jeg må forbi Demi og tjekke hende også. Hun har silikonebryster - er der nogen der har været forbi som kan sige om de er fine, flotte og nogenlunde bløde? Eller om de er uheldigt lavede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...