Hop til indhold

Nissepiger

Featured Replies

Skrevet

Hej

jeg har en fantasi om at være sammen med en fræk nissepige. Nogen der ved hvem der kan tilbyde at klæde sig ud som en fræk nissepige?

Skrevet
  • Author

Er der ingen der tilbyder at klæde sig ud som nissepige?

Skrevet

Der skulle da være en chance her...

Skrevet

Mmmm....nissepiger!!! Konceptet sex og nissepiger ramte mig først for en 10-12 års tid siden på seductionsgirls. Den gang der stadig hyppigt var unge naturlige danske  studiner der gjorde vinduerne duggede på byens massagesteder. Havde haft kig på en forholdsvist nystartet pige - husker desværre ikke navnet. Gudhjælpemig om hun ikke havde var dresset op som en lille fræk nissepige, da jeg dukkede op. Det ku sgu noget! Der var godt nok en sød nissepige der fik så hatten passede på rødovrevej den aften. Ah - disse minder.

Det skulle undre mig meget om man ikke kunne lokke en af pigerne til en lystig nissestund hvis man spurgte pænt. Du kunne jo lokke med at du selv dukker op som julemand.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.