Ukendt territorie 19 Skrevet 25. November, 2022 Var i går forbi denne klinik. 30 min massage plus det løse (fik næsten 40 min) 200kr. Kom ind i klinikken, hvor 2/3 af klinikken var tom, der var opstillet en briks i den ene ende med gardiner rundt om. Det var det (udover mam var igang med at ligge et gigantisk puslespil midt i lokalet) foruden et lille skrivebord og en to mands sofa ved entreen. Nå jeg hen til briksen, smider de øverste klude og bemærker at der står et skilt med "her giver vi kun massage". På lidt gebrokkent dansk bliver der sagt jeg ikke skal tage mere af, men blot åbne bukser/belte.. Havde stadig sokker på og havde forklaret at det var mit baglår der var ømt. Så med bar kas smider jeg mig op på en massage briks med et hul til hovedet. Mam giver en nogenlunde massage, men ikke noget at skrive hjem om. Her dagen derpå er jeg egentlig mere øm en forløst i musklerne (måske jeg er ude af massage træningen). Så en grøn biks, havde ingen fornemmelse for at der kunne ske noget udover massagen. Mam: ældre thai'er. 50+ er mit bud. Lille, lidt på sidebenene og meget venlig. Vil sige hun var en 3/10 i udseende. Massagen: 5-6/10 Lokalet: 2/10 (det var jo tomt!) - briksen: 8/10 Nogenlunde oplevelse, måske det ville være bedre med en hel time, havde i hvert fald følelsen af der blev jappet i seancen Har ikke noget link, men Google kan opsnappe klinikken på 'mams Wellness og massage' 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 25. November, 2022 -Man bestille aldrig under 1 times massage -hvis man har et problem -de får jo ikke en chance for, at hjælpe dig godt videre... Så du har nok fået som fortjent;-) og betalt for(-; 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt territorie 19 Skrevet 25. November, 2022 Møffe skrev, for 2 timer siden: -Man bestille aldrig under 1 times massage -hvis man har et problem -de får jo ikke en chance for, at hjælpe dig godt videre... Så du har nok fået som fortjent;-) og betalt for(-; Havde ikke mere plads i kalenderen end 45 min og blev 5 min forsinket. Men du har ret, man ligger som man har redt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt territorie 19 Skrevet 25. November, 2022 Møffe skrev, for 2 timer siden: -Man bestille aldrig under 1 times massage -hvis man har et problem -de får jo ikke en chance for, at hjælpe dig godt videre... Så du har nok fået som fortjent;-) og betalt for(-; Men slet ikke gøre noget ved det punkt jeg har problemer med (baglår) på 40 min? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg