Hop til indhold
El Caliente

Hvis man vil snøres i røven

Recommended Posts

Tabutøsen https://annoncelight.dk/showad/353314 bruger falske billeder. De er hentet fra russisk side på xHamster https://xhamster.com/search/za+za+bdsmhttps://xhamster.com/search/za+za+bds

 har været i dialog med profilen et par gange, men får svar i øst, hvis jeg skriver i vest.

 

efter jeg gjorde hende opmærksom på falske billeder, modtog jeg screenshot at min Instagramprofil, mit profilbillede, og div opslag på min profil. Gjorde opmærksom på, at jeg ville anmelde profilen og teksten var: Begynder du på dit anmelder pis, så får det konsekvenser.

flot siger jeg bare, det var så svaret på, hvorfor en dansk pige/kvinde bruger billeder af en russisk kvinde.

truslerne overlever jeg, men der er måske andre der kan føle sig påvirket af situationen, spec hvis man er gift.

  • Synes godt om 1
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seriøst få jer dog et liv. Jeg har haft besøg af hende og tænkte faktisk ikke over det måske ikke var hende på billederne. Hvorfor tripper du sådan over det. 

Er det ikke meget normalt at pigerne beskytter sig selv lidt og ligger fake billeder op. 

Du virker sgu da noget så pertentlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers skrev, for 22 minutter siden:

Seriøst få jer dog et liv. Jeg har haft besøg af hende og tænkte faktisk ikke over det måske ikke var hende på billederne. Hvorfor tripper du sådan over det. 

Er det ikke meget normalt at pigerne beskytter sig selv lidt og ligger fake billeder op. 

Du virker sgu da noget så pertentlig 

Ved ikke om det er normalt, men det mener du åbenbart. Sgu ikke meget normalt i, man er pære dansk, og bruger falske billeder på sin profil. Bestiller du evt tid hos en tøs på 20 og du kommer ud til en tandløs madamme på 60 så har du spildt din tid. Har spurgt hvorfor der bruges falske billeder, men får intet svar. Hvis man evt tænder på en pige, og det der kommer ikke tænder en, så har jeg sgu spildt min tid. I øvrigt sjovt at lige denne pige, har du noget imod anmeldelsen af falske billeder, spec når disse piger med falske billeder, nærmest anmeldes dagligt. 
 

Havde i øvrigt 4 anonyme opkald (sikkert fra annoncen af) i nat. Jeg blev nemlig gjort opmærksom på, via sms at min anmeldelse med fake, ville få konsekvenser. Da jeg spurgte om dette var en trussel, fik jeg intet svar. Fik også sendt billeder af min Instagram profil, samt screenshot via Google søgning på sms. 
 

ps. Tror du det er for sjovt skyld, at der er en rubrik, der hedder falsk markedsføring, der har over 8.500 indlæg ?

Redigeret af El Caliente
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hellerup40 skrev, for 19 minutter siden:

Profilen er væk nu :biggrin:

Profilen er kun aktiv, når hun er “liderlig” som hun skrev på sms, så den kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 4 timer siden:

Ved ikke om det er normalt, men det mener du åbenbart. Sgu ikke meget normalt i, man er pære dansk, og bruger falske billeder på sin profil. Bestiller du evt tid hos en tøs på 20 og du kommer ud til en tandløs madamme på 60 så har du spildt din tid. Har spurgt hvorfor der bruges falske billeder, men får intet svar. Hvis man evt tænder på en pige, og det der kommer ikke tænder en, så har jeg sgu spildt min tid. I øvrigt sjovt at lige denne pige, har du noget imod anmeldelsen af falske billeder, spec når disse piger med falske billeder, nærmest anmeldes dagligt. 
 

Havde i øvrigt 4 anonyme opkald (sikkert fra annoncen af) i nat. Jeg blev nemlig gjort opmærksom på, via sms at min anmeldelse med fake, ville få konsekvenser. Da jeg spurgte om dette var en trussel, fik jeg intet svar. Fik også sendt billeder af min Instagram profil, samt screenshot via Google søgning på sms. 
 

ps. Tror du det er for sjovt skyld, at der er en rubrik, der hedder falsk markedsføring, der har over 8.500 indlæg ?

Og ret underholdende. Da jag spurgte dig i anden tråd, om det var pigen på billeder du havde besøg af, valgte du ikke at svare, men denne tråd vil du gerne deltage i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 9 timer siden:

Og ret underholdende. Da jag spurgte dig i anden tråd, om det var pigen på billeder du havde besøg af, valgte du ikke at svare, men denne tråd vil du gerne deltage i.

Nu har jeg andet at lave end at være på herinde og svare dig. Skrev i morges og svarer dig igen sent aften... NEJ jeg har et liv og sidder ikke herinde 24/7 så derfor har jeg ikke svaret dig. Og kære lille politimand. Syntes du skulle bevæge dig ud i verden og få et liv også, i stedet for at sidde herinde og være et lille offer. 

Har hun snydt dig ????? NEJ

Har du betalt penge til hende ??? NEJ

Har du et liv ??? NEJ...

Find du en en anden stakkels kvinde og køre hetz på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 14 timer siden:

Ved ikke om det er normalt, men det mener du åbenbart. Sgu ikke meget normalt i, man er pære dansk, og bruger falske billeder på sin profil. Bestiller du evt tid hos en tøs på 20 og du kommer ud til en tandløs madamme på 60 så har du spildt din tid. Har spurgt hvorfor der bruges falske billeder, men får intet svar. Hvis man evt tænder på en pige, og det der kommer ikke tænder en, så har jeg sgu spildt min tid. I øvrigt sjovt at lige denne pige, har du noget imod anmeldelsen af falske billeder, spec når disse piger med falske billeder, nærmest anmeldes dagligt. 
 

Havde i øvrigt 4 anonyme opkald (sikkert fra annoncen af) i nat. Jeg blev nemlig gjort opmærksom på, via sms at min anmeldelse med fake, ville få konsekvenser. Da jeg spurgte om dette var en trussel, fik jeg intet svar. Fik også sendt billeder af min Instagram profil, samt screenshot via Google søgning på sms. 
 

ps. Tror du det er for sjovt skyld, at der er en rubrik, der hedder falsk markedsføring, der har over 8.500 indlæg ?

Nu har jeg andet at lave end at være på herinde og svare dig. Skrev i morges og svarer dig igen sent aften... NEJ jeg har et liv og sidder ikke herinde 24/7 så derfor har jeg ikke svaret dig. Og kære lille politimand. Syntes du skulle bevæge dig ud i verden og få et liv også, i stedet for at sidde herinde og være et lille offer. 

Har hun snydt dig ????? NEJ

Har du betalt penge til hende ??? NEJ

Har du et liv ??? NEJ...

Find du en en anden stakkels kvinde og køre hetz på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers skrev, for 38 minutter siden:

Nu har jeg andet at lave end at være på herinde og svare dig. Skrev i morges og svarer dig igen sent aften... NEJ jeg har et liv og sidder ikke herinde 24/7 så derfor har jeg ikke svaret dig. Og kære lille politimand. Syntes du skulle bevæge dig ud i verden og få et liv også, i stedet for at sidde herinde og være et lille offer. 

Har hun snydt dig ????? NEJ

Har du betalt penge til hende ??? NEJ

Har du et liv ??? NEJ...

Find du en en anden stakkels kvinde og køre hetz på 

At anmelde falske billeder er hvad jeg har gjort. Skulle nærmest tro du er hendes bonkammerat, siden duer fremme i skoene over anmeldelsen. Læs de 8775 falske anmeldelser der er på EG og kommenter på dem alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers skrev, for 43 minutter siden:

Nu har jeg andet at lave end at være på herinde og svare dig. Skrev i morges og svarer dig igen sent aften... NEJ jeg har et liv og sidder ikke herinde 24/7 så derfor har jeg ikke svaret dig. Og kære lille politimand. Syntes du skulle bevæge dig ud i verden og få et liv også, i stedet for at sidde herinde og være et lille offer. 

Har hun snydt dig ????? NEJ

Har du betalt penge til hende ??? NEJ

Har du et liv ??? NEJ...

Find du en en anden stakkels kvinde og køre hetz på 

Hetz har ikke en skid med en anmeldelse at gøre kloge Åge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers skrev, for 52 minutter siden:

Nu har jeg andet at lave end at være på herinde og svare dig. Skrev i morges og svarer dig igen sent aften... NEJ jeg har et liv og sidder ikke herinde 24/7 så derfor har jeg ikke svaret dig. Og kære lille politimand. Syntes du skulle bevæge dig ud i verden og få et liv også, i stedet for at sidde herinde og være et lille offer. 

Har hun snydt dig ????? NEJ

Har du betalt penge til hende ??? NEJ

Har du et liv ??? NEJ...

Find du en en anden stakkels kvinde og køre hetz på 

Og nej hun har ikke snydt mig, for jeg mødes ikke med faketøser, dem er der nok af på nettet. Dog snyder man alle, derbestiller en time, og som tiltrækkes af det de ser, men får en anden end de har bestilt.

 

meget du ikke er oppe på den store klinge over, det indlæg, hvor hun forlanger forudbetaling. I øvrigt må man ikke (i.flg annoncelight selv) anvende andres billeder, eller billeder fra nettet af. Måske hun skulle tjekke lidt op på reglerne, når hun opretter annonce. Gem din hylekoncerttil dem der gider høre på den, for jeg gør ikke. Billederne er fake, længere er den ikke. Og sparmig venligst for dårlige undskyldninger på den konto.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skrev tidligere at hun NETOP ikke forlangte forudbetaling.. Fuck du du er modbydelig og fuld af løgn. .. Men lyder jo som kvinden har begået mord og svindlet for milliarder... Slap dog af og få et liv lille politimand

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers skrev, for 2 minutter siden:

Du skrev tidligere at hun NETOP ikke forlangte forudbetaling.. Fuck du du er modbydelig og fuld af løgn. .. Men lyder jo som kvinden har begået mord og svindlet for milliarder... Slap dog af og få et liv lille politimand

Hun forlangte forudbetaling af anden, så indløs dit gavekort til synoptik. Mig har hun ikke forlangt forudbetaling af. Jeg har så til gengæld spurgt om oprigtigheden bag hendes billeder, og dette kunne jeg ikke få konkret svar på. Blev også oplyst, at anmeldte jeg hendes,profil, ville dette få konsekvenser, hvad konsekvenser fik jeg ikke svar på. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky_eller_Pervers skrev, for 9 minutter siden:

Det er ikke andet få dig et liv

Få dig en normal tilgang til, hvad der er rigtigt og forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...