Hop til indhold
Karsteng

Sex clubs / sauna clubs...?

Recommended Posts

Hei,

Pre-Corona var der fler steder som Copenhagen Sauna club, Romantica, sexyclub, etc etc... Mange blev lukket under pandemien - men vad nu..? Nogen steder man gerne skal besøge..?

Tak for all input lm temaet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja sjove steder som du påpeger er lukket ned grundet økonomi under covid. Det er jo lidt trist. 
Der var også en lille klub i Randersgade på Østerbro som jeg ikke lige husker hvad hed. Der skete lidt at hvert sådan en fre-lørdag aften. 
Noget tid siden jeg har været igennem Istedgade og ved faktisk ikke hvad der er tilbage - tænker især club 34 som på 1 sal havde lille bar med thaipiger - ind i mellem et sjovt sted også.

Spørgsmålet er som du påpeger om tiden er løbet fra den type steder, eller om der er økonomi i det nu i dag hvor nettet hersker og man hjemme i tryghed kan hygge sig på andre måder?

//Amar Lover 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svært at sige. Jeg var innom Thai corner for ca 2 mnd siden, men der var kun lady-boys. Og det er ikke i min smag. Candy club er jo et dirty sted (som i min optik er riktigt så fint) men klientellet er lidt for mærkeligt (for mig) og kvindene tomme i blikket... Det eneste stedet jeg er ok med pr nu er Bar M og svenske Cokie(?) med kort kjole og en  blond lille blomst på hovedet. Hun kan jeg godt dele en flaske Champagne med. Eller et glas vin.

Såå... Jeg venter stadigvek på reåpning af Copenhagen Saunaclub og andre :mellow:

Redigeret af Karsteng

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, for 2 timer siden:

Svært at sige. Jeg var innom Thai corner for ca 2 mnd siden, men der var kun lady-boys. Og det er ikke i min smag. Candy club er jo et dirty sted (som i min optik er riktigt så fint) men klientellet er lidt for mærkeligt (for mig) og kvindene tomme i blikket... Det eneste stedet jeg er ok med pr nu er Bar M og svenske Cokie(?) med kort kjole og en  blond lille blomst på hovedet. Hun kan jeg godt dele en flaske Champagne med. Eller et glas vin.

Såå... Jeg venter stadigvek på reåpning af Copenhagen Saunaclub og andre :mellow:

Bar M kender jeg ikke. Har hellere ikke prøvet Thai Corner.

Copenhagen Saunaclub er da et bøssested måske krydret lidt med en flok bifyre - ikk sandt? 
Ved du så om Club 34 stadig er der? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 14 timer siden:

Nej... I hvert fald ikke den saunaclub, der tænkes på og omtales her

https://www.eroguide.dk/massageklinikker/copenhagensaunaclub/

Desværre er nuværende status: Lukket permanent

Min fejl. Nu jeg ser linket kan jeg godt huske det sted. 
ved nærmere eftertanke hedder den på istedgade vist også Copenhagen Gay Bio ( er ikke sikker i min sag kommer ikke mere på de kanter - havde en del arbejde på Vesterbro for ca 30 år siden men der er jo løbet en del vand i åen siden) 

Men godt set og Sorry herfra.

// Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi

Nej du skal ikke forvente at møde  svenske Cokie  på BarM, hun har ikke været der i længere tid, ved ikke hvor hun er nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dojo skrev, 1 time siden:

Hi

Nej du skal ikke forvente at møde  svenske Cokie  på BarM, hun har ikke været der i længere tid, ved ikke hvor hun er nu.

Vi delte en flaske Champagne tidligere i foråret der.. Eller er der flere piger der passer til beskrivelsen..? :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...